Get to know me tag!

Halloo,
Vandaag ga ik voor jullie de get to know me tag doen, waardoor jullie mij beter zullen leren kennen ๐Ÿ™‚
Het is een tag die vaak voorkomt op blogs en ik heb deze gezien bij teske van teskuh.nl.
Veel plezier met lezen!
Instagram photo by @nicoleisabellee (nicole) | Statigram
Geboortejaar?

1999, Ik ben net een maand 15 jaar.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1.68m. Daar ben ik niet helemaal tevreden mee, ik zou graag wat langer willen zijn…
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Dat ik het eerste uur vrij was en dat ik dus nog even in bed kon liggen. Dus bleef ik nog even liggen (;
Waar ben je op dit moment?
Ik zit in de woonkamer aan de eettafel.
Single/relatie?
Single
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een creatief maar verlegen meisje dat van mode houdt.
Guy/Girlcrush:
Ik heb niet echt een guy/girlcrush, maar ik vind de kledingstijl van Zoe (Zoella) echt heel leuk. Ook kijk ik graag haar dagelijkse vlogs op YouTube. Ze laat zien wat ze doet en ze doet meestal leuke dingen, maar je ziet ook dat zij ook dipdagen heeft.
Wat zou je op dit moment graag willen?
Een snoepje want ik heb eigenlijk wel trek…
Wat is je doel in het leven?
Ik zou heel graag modeontwerpster willen worden en een eigen modelabel hebben, maar ik vind het belangrijker dat ik vooral doe wat ik leuk vind en gezond blijf ๐Ÿ™‚
Waar ben je bang voor?
Ik ben bang voor hele grote spinnen, zulke tarantula’s…. Brr.
Heb je je rijbewijs?
Ehhh.. nee. Ik ben pas 15 dus dat kan niet :p
Nagellak of lippenstift?
Nagellak. Ik heb een collectie van iets van 20 flesjes in bijna alle kleuren van de regenboog. Zelf heb ik geen lippenstift, ik draag bijna geen make-up. Maar ik zou graag wel een mooie lippenstift willen.
Worst Romance | via Tumblr
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Mijn favoriete seizoen is zomer, ik houd van warm weer, en je kan weer lekker kleurige kleding aan. Maar verder vind ik eigenlijk elk seizoen wel leuk.
Wil je ooit gaan trouwen?
Ik heb eigenlijk geen idee, misschien..
Ben je een healthy-freak?
Ik houd heeeeeel erg van chocolade maar ook van gezonde dingen. Dus ik ben niet echt een freak (;
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb bruin/donkerblond haar dat krult. Als het gekruld is dan is het ongeveer 10 cm over mijn schouders, als het stijl is, is het wel langer (;
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik zou heel graag het parfum Dot of Daisy willen van Marc Jacobs, omdat ik ze zo lekker vind ruiken en ze er zo leuk uitzien! Ook zou ik graag wat nieuwe kleding willen, ik heb al wat leuke dingen gespot bij o.a. H&M, forever 21 en Brandy Melville.
Teresa - Smile -
Heb je tattoos?
Nee en ik ben ook van plan er nooit een te nemen. Ik vind ze zelf persoonlijk niet bij mij passen, maar bij andere mensen vind ik het wel mooi staan.
Heb je piercings?
Ik heb geen piercings, maar ik heb wel gaatjes in mijn oren. Telt dat?
Draag je een bril?
Nee, maar dat zou goed kunnen veranderen want mijn vader en moeder hebben een bril…
Wat is jouw perfecte pizza?
Ik vind eigenlijk elke pizza lekker, maar mijn lievelingspizza’s zijn pizza margerita en een pizza met zalm.
Favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete drinken heb ik niet echt, het scheelt echt per seizoen. Zo vind ik warme chocomelk in de zomer nou niet heel lekker, maar in de winter wel super erg.
Mijn favoriete eten is sushi, pizza en chocola.
Wat is je favoriete parfum?
Ik vind de parfums van Marc Jacobs echt geweldig, want ze ruiken super lekker en de flesjes zien er super mooi uit.
Tumblr
Wat is het laatste wat je kocht?
Het laatste wat ik heb gekocht is kleding bij de America Today voor de herfst.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Vanochtend om 8 uur zat ik te ontbijten en mijn brood te smeren voor school.
Favoriete ijsje?
Mijn favoriete ijsje is een softijsje met spikkels of een magnum met nootjes..
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik zit er een beetje tussen in, als ik kan uitslapen slaap ik wel uit, maar niet super laat. En ik sta elke schooldag meestal om 7 uur op (lees: 7 uur gaat de wekker en dan blijf ik nog even in bed liggen….)
Wat zijn je plannen voor 2014?
Omdat 2014 bijna is afgelopen, maak ik er wel 2015 van. Mijn plannen zijn om vaak op mijn blog te schrijven, veel te tekenen en gewoon dingen doen die ik leuk vind.
Organized!!
Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met รฉรฉn kussen, maar ik heb er nog twee ter decoratie in mijn bed staan.
Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben wel een ochtendpersoon, want ’s avonds ben ik eigenlijk altijd wel moe dus wil ik gaan slapen… Ik heb altijd het idee dat meer dingen doe in de ochtend dan in de avond.
Ben je geordend of rommelig?
Ik ben echt heel rommelig, maar meestal in de vakanties geordend, want dan doe ik een grote schoonmaak… Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mijn kamer/kledingkast/bureau netjes te houden.
Wat wil je op dit moment graag zien?
Op dit moment wil ik graag dat ik gelukkig ben (clichรฉ…) en dingen doe die ik leuk vind.
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?
Over 10 jaar, dan ben ik 25. Dan zou ik graag de modeacademie hebben afgemaakt en in de mode sector werken. Ook heb ik dan misschien een vriend.
Tumblr
Wie mis je op dit moment?
Mijn vriendinnen, want ze hadden vandaag een uitje naar Artis omdat ze biologie hebben in hun vakkenpakket en ik niet. Dus zat ik een beetje alleen in de pauze ๐Ÿ˜ฆ
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik vind mijn handen wel mooi, een beetje raar maar ja..
Ben je verlegen?
Ja, ik vind het doodeng om iets voor te lezen voor de klas of om een presentatie te geven. Ook vind ik het moeilijk om naar mensen te gaan die ik niet ken, bijvoorbeeld in de winkel om iets te vragen. Maar bij mijn vriendinnen ben ik niet verlegen omdat ik die al lang ken.
Heb je een accent?
Volgens mij niet, ik woon aan de kust vlakbij Leiden, maar zover ik weet heb ik geen accent..
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een broertje die nu 12 jaar oud is. We hebben het meestal heel gezellig maar soms hebben we ook ruzie..
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Mijn dagelijkse leven is niet zo heel spannend, ik sta op om 7 uur. Dan ga ik ontbijten en smeer ik mijn boterhammen voor op school. Dan fiets ik naar school en volg de lessen. Als ik thuis ben neem ik meestal een kopje thee. Daarna ga ik mijn huiswerk maken en zit ik nog even op de computer. Dan ga ik avondeten en als het maandag/woensdag/vrijdag is, heb ik atletiektraining. Ik train dus 3x per week.
Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen!
Xoxo
Lotte
Alle plaatjes komen van tumblr en weheartit
Geef een reactie

