Mijn Nikes

P1010956

 

Hallooo,

Zoals jullie kunnen zien is mijn profielfoto een foto van roze Nikes met mijn naam erop. Rond februari dit jaar wilde ik heel graag Nikes, maar ik wist niet zo goed welke kleur en wat voor model. Nadat ik een dag in Amsterdam was geweest, zag ik daar roze Nikes Free Run. Die vond ik echt heel leuk, maar dat waren helaas kindermaten en daar zijn mijn voeten dus te groot voor. Ik toen wel de maten van volwassene schoenen gaan passen en wist toen welke maat ik had.

Toen ik thuis was heb ik heel lang gezocht op internet naar roze Nikes. Ik kon ze echt niet vinden… Maar toen ik op de Nike website keek zag ik dat je je eigen Nikes kan samenstellen. Je kan dat doen van verschillende soorten, zoals de Nike Free Run 3 en 5, de Roshe Run en Nike Air Max. Je kan printjes, kleurtjes en zolen kiezen. Ook kan je ervoor kiezen om je naam erop te zetten, dat heb ik dan ook gedaan. Ik dacht, dat is wel origineel Ik heb dus gekozen voor de Nike Free Run 5 in het roze. Nadat ik veel dingen had uitgeprobeerd had ik dan eindelijk mijn resultaat!

P1010957

Ik ben er echt super blij mee, omdat ze heel uniek zijn en ze super lekker lopen. Ook vind ik het echt heel leuk dat me naam erop staat.

P1010958

Praktische info:

  • Het duurde ongeveer 2 weken na de bestelling dat ik mijn schoenen kreeg.
  • Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en geen invoerrechten.
  • De site: http://www.nike.com/nl/en_gb/

P1010953

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat je misschien nu ook zelf schoenen kan ontwerpen.

Xoxo,

Lotte

 

Een gedachte over “Mijn Nikes

Geef een reactie

