Polyvore

Hallo,

Ik wil jullie graag wat vertellen over een van mijn lievelingssites, namelijk polyvore. Dit is een site waar je zelfs collages (sets) kan maken.

naamloos2

Je kan kiezen of je een collage maakt over mode, beauty, interieur of art. Je kiest dus wat bij je past en daar maak je een collage van.

Door polyvore ben ik al met verschillende mensen in contact genomen en vrienden geworden. Doordat ik al veel sets heb gemaakt ben ik ook erachter gekomen wat voor kledingstijl ik heb, maar ook wat ik graag zou willen kopen.

Ik zal soms wel eens een collage delen die ik heb gemaakt πŸ™‚

Ik raad jullie aan om gewoon een profiel te maken en beginnen maar!

Jullie kunnen mij volgen als je hierop kliktΒ 

Xoxo,

Lotte

 

Geef een reactie

