My new blog

My new blog
Hallooo!
Dit is dus een set die ik heb gemaakt op polyvore. Ik heb de tekst gekozen omdat ik al superlang een blog wilde maken, en dat heb ik dus nu ook gedaan, just do it!
Ik zou de outfit zo dragen, het enige is dat ik nooit een DKNY blouse en een Valentino tas kan betalen met mijn kleedgeld.

DKNY collared shirt
$350 – harveynichols.com

MANGO long sleeve shirt
$57 – houseoffraser.co.uk

H M short skirt
$21 – hm.com

MANGO ankle boots
$145 – mango.com

Valentino pink handbag
valentino.com

Geef een reactie

