Shoplog Amsterdam & meer

 

P1020569  P1020564

P1020565  P1020568

Hallo!

Gisteren ben ik met  mijn moeder en broertje naar Amsterdam geweest omdat we vrij waren vanwege de kermis. We gingen eigenlijk alleen voor nieuwe loopschoenen voor mijn broertje maar omdat we nog wat tijd over hadden zijn we ook naar het centrum gegaan. Daar hebben we geluncht en ben ik nog naar de Forever 21 en de engelse boekwinkel Waterstones geweest. Toen we thuis waren ben ik nog naar de etos geweest, want daar heb een bon van gekregen toen ik jarig was. Op donderdag heb ik nog boodschappen gedaan met mijn moeder en daarbij heb ik ook nog iets gekocht 🙂

Forever 21

P1020572

Toen ik deze trui een paar dagen geleden op de site van Forever 21 zag was ik er helemaal weg van. Ik vond het breipatroon op hartjes lijken en hij leek me heel erg lekker warm. Toen ik de Forever 21 was binnen gelopen zag ik hem vrij snel hangen en heb ik hem gepast. Hij is super warm en ik vind dat hij erg heel leuk is door de verschillende soorten grijs.

P1020573

Een close-up van de trui

P1020574

Een van mijn lievelingskleuren is bordeaux rood en ik vind deze kleur echt helemaal bij de herfst passen. Omdat ik erg veel van rokjes houd en die ook veel draag heb ik dit bordeaux rode rokje gekocht. Het is een skater skirt, hij is strak rondom je middel en loopt dan uit. Ik vond dit rokje super voor de herfst en ook goed bij de trui passen.

P1020576

Een close-up van de print van het rokje

Waterstones

P1020577

Bij Waterstones heb ik dit Engelse modeboek gekocht. Het gaat over hoe je je eigen modelabel kan opzetten, wat daarvoor nodig is en hoe je dit kan ontwerpen. Ik wil later modeontwerpster worden en ik vind modeboeken echt superleuk om in te kijken en te lezen. Ik had nog boekenbonnen van mijn verjaardag, dus heb ik dit boek gekocht. Ik ben er echt super blij mee♥

P1020578

Een voorbeeld van een moodboard dat er instaat.

Etos

P1020585

Bij de etos hadden ze nu 3 maskers voor 3 euro, wat normaal 4,50 is. Ik heb deze uitgezocht en ik ben heel benieuwd hoe ze zijn 🙂

P1020583

Bij de etos hebben ze nu 30% korting op alle make-up artikelen, dus ging ik ook bij de make-up kijken. Normaal draag ik nooit make-up alleen mascara en baby-lips, dus ik heb echt heel weinig make-up. Ik wilde al een hele lange tijd een roze lippenstift, maar dat durfde ik nog niet erg goed. Nu was er korting en had ik een bon en heb ik er een gekocht. Het is niet echt een lippenstift, het is meer een lippenstiftpotlood.

Albert Heijn

Op donderdag ging ik dus boodschappen doen met mijn moeder en heb ik een tijdschrift gekocht en een speaker die in de aanbieding was.

P1020582

Als tijdschrift heb ik de Elle gekocht en daarbij kreeg ik een gratis Chanel mascara ♥. Ik houd echt van modetijdschriften als Vogue en de Elle, omdat er altijd super mooie foto’s en spullen instaan. Deze Elle gaat over de 25 jaar dat de Elle nu in Nederland bestaat.

P1020581

Deze mascara kreeg ik bij de Elle.

P1020586

Dit is een kartonnen speaker voor IPhone en Ipod en deze zag ik liggen bij de afdeling OP = OP. In plaats van 20 euro heb ik er maar 6 euro betaald! Hij geeft echt heel goed geluid en ik vind dat hij er heel leuk uitziet.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en tot de volgende keer!

Xoxo,

Lotte

 

Een gedachte over “Shoplog Amsterdam & meer

Geef een reactie

