Zoella Beauty

Zoella Beauty

Body cleanser
$8.15 – superdrug.com

Body moisturizer
$8.15 – superdrug.com

Bags case
$13 – superdrug.com

Beauty product
superdrug.com

Beauty product
superdrug.com

Zoella Blissful Mistful 45ml
$13 – superdrug.com

Zoella Guinea Pig Beauty Bag
$13 – superdrug.com

Zoella Fizz Bar 200g
$8.15 – superdrug.com

Zoella Let’s Glow Candle
$8.15 – superdrug.com
Zoals je misschien eerder hebt gelezen kijk ik de YouTube filmpjes en vlogs van Zoella/Zoe. Een paar dagen geleden zag ik dat ze haar producten had uitgebracht en daarom gaf ze ook een soort van feestje. Na die vlog was ik erg benieuwd hoe en wat die producten waren. Daarom hier een review zonder dat ik ze getest heb 🙂
Ik heb op haar blog gekeken en ik vind dat de producten er super mooi en schattig uitzien. Als je haar vlogs kijkt zie je aan de producten dat ze echt bij haar passen. Ik hoop dat we ze ook in Nederland kunnen gaan kopen want ik wil ze echt heel graag!
De favorieten van mij (wat ik denk als ik ze had wat ik dan het leukste zou vinden) van haar collectie zijn het turquoise make-up tasje, de kaars en de body mist.
Tot nu toe zijn de producten verkrijgbaar via superdrug en Feel Unique. Ik weet niet of de winkels naar Nederland zenden, maar wat ik wel weet is dat de producten heel snel uitverkocht zijn.
De collage heb ik op polyvore gemaakt, omdat het mij een erg leuk plaatje leek voor mijn blogpost en ik vind het leuk om collages te maken.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Xoxo,
Lotte
De link naar Zoella’s blog
Geef een reactie

