DIY parel armband

Hallo,

Vandaag heb ik een diy voor jullie geïnspireerd op de armbanden van Chanel. Ik heb al op veel webshops zulke armbanden voorbij zien komen en ik dacht telkens, dat kan ik ook. Na een paar dagen bedenken hoe ik het zelf ging maken is het dan eindelijk gelukt! Ik ben echt super blij met het resultaat en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Wat heb je nodig?

P1020589 P1020590

  • een kniptangetje
  • twee parels (deze waren van een armband die kapot was gegaan)
  • een doorlopende armband (deze was van de h&m, ik had hem gekocht in een setje van 5 of 6)
  • een lijmpistool

Wat moet je doen?

1. Knip je armband door. Kijk goed waar hij is vastgemaakt, daar is de armband het zwakst en dan kan je hem makkelijker losknippen.

P1020591

2. Zorg ervoor dat je de armband een beetje buigt, zodat hij goed om je pols past. Je kan kiezen hoe je het wil buigen, ik heb het een schuin gebogen voor een leuk effect.

P1020592

3. Lijm nu de parels aan de armband vast. Je kan het beste een druppel op de parel doen, en dan een uiteinde van de armband erin drukken. Zo krijg is het mooi afgewerkt en heb je niet overal lijm zitten.

P1020593

4. Wacht even met het omdoen zodat de lijm kan drogen. Na een paar minuutjes ben je klaar!

P1020598 P1020599

Ik hoop dat jullie dit een leuke diy vonden!

Xoxo,

Lotte

P.S. Ging het niet helemaal goed of ben je niet heel goed in diy’s? Hier kan je ze ook voor weinig kopen:

 

 

Geef een reactie

