Herfst

October


Hallo!

Vandaag laat ik jullie een collage zien die ik heb gemaakt over de maand oktober. Voor mijn collage heb ik allemaal plaatjes gekozen waarvan ik denk dat die echt bij de herfst horen. Ik ga jullie ook mijn top 10 leukste dingen vertellen van de herfst.

10. De blaadjes van de bomen

Tumblrfall | via Tumblr

Ik vind altijd super leuk aan de herfst dat de blaadjes veranderen. Ik vind de oranje/rode kleur super mooi staan en als ik naar school fiets zie ik echt per week de kleur van de blaadjes veranderen. Vanochtend was het mistig en dat vind ik er ook heel mooi uitzien, omdat de lucht dan vochtig is zie je alle spinnenwebben vol met druppels hangen.

09. Tv series en boeken

Flashes of Style: Fleeting MomentsTumblr

Ik vind het in de herfst altijd lekker om in mijn bed te kruipen en dan een boek te lezen terwijl ik helemaal ingerold in mijn dekens ben. Ook kijk ik meer tv in de herfst dan in de zomer omdat het weer minder is.

08. Bordeaux rood

(21) TumblrSense-and-Fashion

Bordeaux rood is een van mijn lievelingskleuren en ik vind deze kleur echt bij de herfst passen. Zo krijg ik meteen een herfstgevoel als ik bordeaux rood op mijn nagels heb of als ik een bordeaux rode trui aan heb.

07. Regen

well hello | via Tumblrelada | via Tumblr

Ik houd echt van regen als ik binnen zit met thee, dat vind ik echt super herfst-achtig. Ik vind dat het dan ook veel gezelliger binnen wordt. Ook slaap ik altijd lekker als het regent. Maar als ik naar school fiets als het regent… dat vind ik wat minder fijn 😉

06. Herfstdecoraties

perfect†☽OohCamila.com ///

Als het herfst is vind ik kaarsen en lichtjes echt super leuk staan. Op tumblr en weheartit zie ik altijd kamers met lampjes bij het bed. Het ziet er zo leuk uit! Ik ben echt van plan zulke lampjes te kopen en in mijn kamer te hangen. Ook vind ik kaarsen supermooie herfstdecoratie, het geeft meteen een gezellig gevoel in je kamer.

05. Laarzen

tumblrDaydreaming

Als het herfst is kan ik weer laarsjes aan! Dat vind ik echt leuk want laarsjes zitten super lekker en zien er ook nog eens leuk uit. Misschien heb jij wel Timberlands of andere herfstschoenen, maar ik draag echt het meest laarzen in de herfst.

04. Thee/Chocomelk

Tea

Untitledheartsandmagic.tumblr.com

Als het herfst is houd ik echt van warme dranken! Ik zou echt elke dag chocomelk kunnen drinken, maar dat is niet heel goed voor je, dus drink ik ook veel thee. Mijn favoriete theesmaken zijn Minty Marocco, herfst & winter thee en verse muntthee. Muntthee kan je heel makkelijk maken: je koopt muntstokjes/blaadjes en doet het in je thee! Wat ik lekker vind in mijn chocomelk, is slagroom en kleine marshmallows 🙂

03. Bed/dekens

fall | via TumblrFabrics / blankets

In de herfst en in de winter kom ik altijd heel slecht mijn bed uit… Het is dan zo lekker warm onder de dekens en dan lig ik zo lekker… Ik vind dat als je nog extra dekens over je bed heen doet, dat dat er super leuk uit ziet en het is lekker warm 🙂

02. sjaals

Untitled

Sjaals zijn echt heerlijk in de herfst en in de winter. Ik vind eigenlijk dat het lijkt alsof je een klein stukje warm deken om je nek hebt… :). Ook kunnen sjaals echt je outfit net een beetje kleur geven. I love it♥

01. Sweaters/truien

(5) TumblrEverything is 3D blasphemy.

Dit is echt mijn favoriete onderdeel van de herfst, de kleding! Sweaters/truien zitten zo lekker en zien er ook nog eens leuk uit. Ik heb echt er zin in dat het weer kouder wordt en dat ik truien en daaronder dan bloesjes kan doen, zodat het kraagje eruit komt.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen!

Xoxo,

Lotte

Tumblr

Geef een reactie

