DM weekly challenge september/oktober

Hallo!

Op school volg ik het vak kunst en bij dit vak moet ik voor het einde van het jaar 40 tekeningen van de DM weekly challenge tekeningen. Dit zijn rond de 300 opdrachten. Vandaag laat ik jullie de tekeningen zien die ik in september en oktober gemaakt.

P1020657

Dit was opdracht 04, draw your mug or cup. Deze beker heb ik als vakantiecadeautje gekregen van een vriendin die in Barcelona op vakantie was geweest. Op de beker staan allemaal salamanders in de stijl van gaudi, een kunstenaar die veel met mozaïek werkt.

P1020658

Dit was opdracht 37, draw some keys. Deze tekening heb ik op school gemaakt en dit was een van de enige voorwerpen die ik bij me had. Dit zijn dus mijn sleutels, een fietssleutel, een huissleutel, een kluissleutel van school, een printsleutel/sensor van school en een Eiffel toren waar een pootje is afgebroken.

P1020659

Bij deze tekening was de opdracht 18, draw the view from a window of your house. Zelf ben ik niet zo tevreden met deze tekening, want ik vind het erg lastig om buiten te tekenen en het dan ook echt te laten lijken.

P1020660

Met deze tekening ben ik juist wel weer tevreden. Hier was de opdracht 251, draw a perfume or a scented product. Zoals ik al had gezegd in de get to know me tag, ik houd erg van de parfums van Marc Jacobs. Daarom heb ik ook deze parfum getekend. Ik vind hem zelf best wel mooi geworden.

P1020661

Hierbij was de opdracht 236, draw the palm of your left hand. Ik vind het best goed gelukt, het enige is dat mijn vingers hier heel kort zijn. Misschien maak ik die ooit nog langer want het klopt niet in verhouding met mijn hand.

P1020662

Deze tekening heb ik ook weer op school gemaakt, want ik neem altijd een flesje water mee naar school. Dit is voor het eerst dat ik met pen teken in mijn tekenboek, maar ik teken toch liever met kleurpotloden.

P1020663

Hier was de opdracht om een ‘fall leaf” te tekenen. Ik vind herfstachtige bladeren echt heel mooi en ik vind ook dat de kleurovergang goed is gelukt van zomer naar herfst.

P1020664

Deze pompoen heb ik getekend met de opdracht draw something October. En het was bijna Halloween toen ik dit tekende en daarom heb ik deze pompoen getekend.

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en jullie zien meer tekeningen volgende maand!

Xoxo,

Lotte

P1020665P1020666

Een gedachte over “DM weekly challenge september/oktober

Geef een reactie

