2015!

2015

Januari is bijna afgelopen en dan ga ik een post schrijven over mijn goede voornemens… Tja dat komt lekker geloofwaardig over. Een van mijn voornemens was namelijk om elke week een nieuw artikel plaatsen op mijn blog. Dit isย niet helemaal goed gegaan, want dit is pas de eerste sinds nieuw jaar. Oeps.

Toch ga ik proberen om vanaf deze week proberen dit te doen. Soms zullen er misschien meer artikelen komen, soms minder. Maar wat ik vooral wil proberen is om regelmatiger hierop te schrijven. Ik vind het namelijk super leuk om te doen!

Wat nog meer mijn goede voornemens zijn?

  • Meer foto’s maken, o.a. outfitfoto’s voor mijn blog
  • De foto’s die ik maak op Instagram zetten
  • Een IPhone 5s kopen
  • Meer DIY’s doen

Nu denk je vast, je hebt een goed voornemen om een IPhone te kopen? Ja dat klopt, ik wil al super lang een IPhone, want ik heb nu een soort van prehistorisch model. Ik ben ook al bezig met sparen, maar het lukt me gewoon niet om dan toch iets van mijn zakgeld te kopen. Zo heb ik laatst toen ik in Amsterdam weer kleding gekocht. Ja dat helpt het sparen natuurlijk niet ๐Ÿ˜‰ Maar ik heb een spaarplan gemaakt en hiermee moet het helemaal goed komen, maar dan moet ik me er natuurlijk wel aanhouden…

Dit was niet een super interessant artikel, maar ik hoop dat je dit toch wel leuk om te lezen vond!

Xoxo,

Lotte

Het stippen plaatje komt van tumblr, ik heb er zelf 2015 op geplakt (:

Geef een reactie

