DIY Kalender

P1020718

Hallo!

Vandaag een diy voor jullie! Deze keer een kalender van een (oude) fotolijst. In augustus zag ik op YouTube een filmpje van Laurdiy. Zij maakt ook zo’n kalender en aangezien het zomervakantie was, had ik genoeg vrije tijd om dit te doen. Ik vond het idee echt super leuk! Mijn kalender is dus geïnspireerd op haar filmpje. Ik zal straks haar kanaal en de link naar het filmpje neerzetten.

Wat heb je nodig?

Je hebt nodig:

  • Een fotolijst met glas. Je kan namelijk met whiteboard stift op glas tekenen en het er weer makkelijk vanaf halen!
  • Verfmonsters (De overlopende kleuren. Dit kan je natuurlijk zelf uitkiezen. Ik ben voor regenboog en felle kleuren gaan, maar je kan natuurlijk ook voor wat rustigere kleuren gaan)
  • Leuk papier
  • Washi tape!
  • Alles wat je er in wil doen!

Hoe moet je het maken?

Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg ruimte hebt voor de verfmonsters. Dit is namelijk de maand. Ik heb gekozen voor 7 verschillende kleuren, 7 dagen van de week. Daarboven kan je een strook doen waar je de maand kan opschrijven. Hierna kan je het helemaal zelf verzinnen! Je kan foto’s erin doen van je vriendinnen, of inspirerende quotes. Ikzelf heb een blaadje met lijntjes toegevoegd, zodat ik to do lijstjes kan maken. Ook kunnen je vrienden hier leuke berichten achter laten!

Je kan de lijst ook nog versieren, bijvoorbeeld met washi tape!

P1020715  P1020716

Wat ik zelf het leukste vind aan deze kalender is dat je hem ook gewoon kan vervangen als je een andere lay-out wil. Je kan het helemaal maken zoals jij het wilt!

P1020719

P1020717

Hopelijk vonden jullie dit een leuke diy en tot de volgende keer!

Xoxo,

Lotte

Laurdiy’s profiel op YouTube: https://www.youtube.com/user/LaurDIY

Het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=EcwPBdRtU9k

Geef een reactie

