DIY’s voor Valentijnsdag

afvalentijnscollage

Volgende week zaterdag is het Valentijnsdag! Nou heb ik geen vriendje en vieren we Valentijnsdag in Nederland niet heel erg, maar er zijn wel heel veel leuke diy’s op internet over te vinden. Vandaag laat ik jullie 5 leuke diy’s voor Valentijnsdag zien, die je altijd in je kamer kan laten staan. Een hartje kan altijd en ziet er vrolijk uit. Is je kamer ook weer wat opgevrolijkt! Ik heb de diy’s dus niet zelf gemaakt, dit hebben andere mensen gedaan (;

1. Lichtgevende Letters

Valentine's Day Party Ideas

Ik vind deze diy echt heel leuk. Het staat super gezellig in je kamer en je kan je eigen draai eraan geven! Natuurlijk kan je XO als letters doen maar je kan ook je naam of een leuk woord! Het is ook nog eens een leuk verjaardagscadeautje, dan kan je bijvoorbeeld de beginletter van iemand. De website vind je hier: http://www.kristimurphy.com/blog/diymarqueesign En vind je engels te moeilijk? Jenniefromtheblog heeft er ook een tutorial over gedaan en dit is in het Nederlands. Het is dan gaat dan niet over Valentijnsdag, maar dat maakt natuurlijk niet uit. De diy in het Nederlands vind je hier: http://www.jenniefromtheblog.com/lifestyle/diy-lichtgevende-letters-maken/

2. 3D-Hartjes

Dit is een super originele diy. Ik denk wel dat je het een paar keer moet oefenen, maar dan kan je wel vet leuke hartjes maken! Ik zou ze zelf maken voor op een kaart. Het ziet er super creatief uit en je heel weinig nodig! Wat me ook wel leuk lijkt voor in je kamer is dat je een heel groot hartje maakt, A4 formaat en dat je dit dan op een poster of op een schilderdoek plakt. Dat lijkt me super leuk staan als je hem dan ophangt of ergens neerzet! De link naar de diy: http://thethingsshemakes.blogspot.co.uk/2015/01/3d-geometric-hearts.html

3. Een bloemenkrans

carnations-4-ways-curtain-4

Dit is natuurlijk niet speciaal voor Valentijnsdag, maar ik vond dit er echt heel gezellig uit zien! De mensen hebben volgens mij geen echte bloemen gebruikt, want dat zou na een tijdje lelijk worden. Je kan dit natuurlijk ook doen met ander voorwerpen! Hier is de link naar de website:http://makerssociety.com.au/galentines-day-ombre-wall-hanging/

4. LOVE schilderij

DIY Valentine's Day art

Deze diy is ook leuk voor het hele jaar. Het is heel simpel te maken en je kan het weer helemaal zelf bedenken hoe je het wil vormgeven. Je kan ook nog een ander woord spellen of de letters verven. Je kan de link hier vinden: http://www.sheknows.com/parenting/articles/1070031/easy-valentines-day-finger-paint-art

5. Vlaggetjes

heart_flag_4

Deze vlaggetjes zijn ook heel leuk om je kamer op te vrolijken. Ik vind vooral het hartje leuk. Misschien kan je hiervan wel een slinger maken en dan het hartje elke keer van kleur veranderen! De site kan je hier vinden: http://sarahhearts.com/2015-02-09/valentines-day-wall-hangings/

Veel plezier met maken en nog een fijne Valentijnsdag gewenst !

Xoxo,

Lotte

4 gedachtes over “DIY’s voor Valentijnsdag

Geef een reactie

