H&M loves Coachella

PicMonkey Collage2

Vandaag keek ik op de ilovefashionnews site en toen kwam er een artikel langs van een nieuwe collectie van H&M. Het gaat om een samenwerking tussen H&M en Coachella. Coachella is een muziekfestival dat in de zomer plaats vindt in Amerika vlak bij Los Angeles en Las Vegas. Het is een heel beroemd festival en er komen ook veel bekende mensen langs zoals Kendall en Kylie Jenner en Vanessa Hudgens. Op een festival draagt iedereen altijd kleding waar je goed in kan dansen, bijvoorbeeld croptops met fringes. Het is echt een festival waar iedereen zijn best doet om er leuk uit te zien. Daarom is de samenwerking tussen H&M en Coachella ook zo leuk, want je hebt nu de festival kleding voor weinig! De prijzen verschillen namelijk tussen de 5 en de 50 euro. De collectie komt rond 26 maart in de winkel.

Waarschijnlijk ga je niet naar Coachella deze zomer, maar deze collectie is ook super leuk voor festivals in Nederland en België! Ik laat jullie hier de sfeerbeelden en de kledingstukken zien. Ook laat ik mijn favorieten zien en hoe ik de kleding zou combineren! (p.s.ik laat de beelden van de damescollectie zien, niet die van de heren)

PicMonkey Collage

Mijn favorieten

Dit zijn mijn favorieten van de collectie. Ik vind vooral het witte hemdje, de bloemenkrans en de armbandjes leuk. Ik vind die dingen echt bij een festival horen!

Mijn favorieten

Hoe zou ik het dragen?

Ik zou het coachella shirt dragen met een kimono en een spijkerbroekje. Ik vind de zonnebril met de palmboompjes echt super leuk, dus deze mag niet bij mijn look ontbreken! Ook vind ik dat een bloemenkrans en verschillende armbandjes hier super leuk bij staan. Voor de schoenen heb ik sandalen die tegelijk ook hakken zijn, zo lijk je langer! En een tas met fringes hoort natuurlijk bij een festival outfit!

H&M loves Coachella

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en te zien! Wat zijn jouw favoriete kledingstukken?

Xoxo,

Lotte

bron: http://www.ilovefashionnews.nl/2015/02/16/tip-bewonder-hms-complete-coachella-collectie/

De collages heb ik gemaakt met polyvore

4 gedachtes over “H&M loves Coachella

Geef een reactie

