DIY Letterslinger

IMG_3407beter
Hallo!
Vandaag laat ik jullie een supermakkelijke diy zien: een letterslinger. Waarschijnlijk heb je ze al veel langs zien komen op andere blogs en op wepshops. Toen ik gister op jenniefromtheblog  en fashiable keek, zag ik dat zij ook zulke letterslingers hadden. Ik had ze ook al voorbij zien komen bij modemusthaves, maar ik vond ze daar te duur (ongeveer 15 euro) om te kopen. Ik zat toen al met het idee van dit kan ik zelf. Maar dit was ik een beetje vergeten. En toen ik gister hun blogs las, werd ik er weer aan herinnerd. Dit is mijn laatste dag vakantie, dus ik ben meteen maar aan de slag gegaan!

letterslinger inspiratie 2

Jenniefromtheblog

Fashiable

Wat heb je nodig:

  • papier/karton in welke kleur jij wilt
  • een liniaal
  • potlood
  • een schaar
  • perforator
  • splitpennen
  • een alfabet die je kan natekenen

IMG_3405beter

Wat moet je doen?

Ik heb mijn A4 blaadjes door omgevouwen, zodat je twee helften hebt. Ik heb hem dan in de breedte gelegd. De onderkant en de bovenkant zijn dan de langste kant. Aan de bovenkant heb ik 2 cm gerekend voor de rand die alle letters gaat verbinden. Aan de onderkant heb ik 2 cm weggelaten, omdat ik zelf vond dat de letters anders heel lang werden. In het vak wat je nu over hebt, kan je de letters gaan tekenen!

IMG_3412

Als je alle letter hebt getekend, kan je ze gaan uitknippen. Hierna maak je aan allebei de zijkanten gaatjes met de perforator. Door de gaatjes kan je dan de splitpennen toevoegen. Als je alles hebt bevestigd, kan je dan je quote ophangen!

En zo kan je je eigen quote maken! Zoals je hebt gezien, heb ik gekozen voor do what you love, een hele erge tumblr quote. Maar ik vind zelf leuk en ook elke keer als je daar naar kijkt wordt je gemotiveerd om echt iets te doen wat jij leuk vindt!

IMG_3408beter

IMG_3409beter

Wat zou jij voor quote nemen en vond je de diy leuk?

Xoxo,

Lotte

18 gedachtes over “DIY Letterslinger

Geef een reactie

