The Liebster Award

Mijn Liebster Award

Dankjewel Randa van thinkertalented! Ik werd door haar getagd voor de Liebster Award. De Liebster Award is een virtuele award om de personen achter de blogs beter te leren kennen en ze in het zonnetje te zetten. In dit artikel ga ik antwoorden op de vragen die Randa heeft gesteld!

En gisteren ben ik ook nog getagd door Emmelien van Femmelien die ikzelf ook nog wilde nomineren. Ik schrijf de antwoorden van haar vragen hieronder ook op 🙂


De vragen van Randa
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik andere blogs zo leuk vond om te bekijken en lezen! Ook vind ik het leuk om diy’s en mode dingen te delen en daarom besloot ik om een blog te starten.

2. Wie is jouw grootste inspiratiebron? 
Ik vind qua fashionblogs vooral Sincerely Jules en Negin Mirsalehi een inspiratie. Ze zien er altijd heel leuk uit en hebben prachtige kledingstukken en accessoires! Verder vind ik Jenniefromtheblog echt heel leuk schrijven en mooie foto’s maken, dus dat is ook een inspiratiebron voor mij.

3. Welke serie raad jij ons aan? 
Ikzelf vind de Carrie Dairies en Gossip Girl geweldig. Bij allebei de series speelt mode een grote rol en dat interesseert mij heel erg. Vooral de verhaallijn en de karakters van Gossip Girl vind ik leuk. Wat ook meespeelt is dat ik super graag naar New York zou willen gaan en met deze serie waan je je even 40 minuten per aflevering in New York 🙂

4. Wat is je lievelingsfilm? 
Ik heb niet echt een lievelingsfilm, maar ik vind de alle Hunger Games films erg leuk. Dat komt doordat ik de boeken ook al geweldig vond. Verder vind ik elke film eigenlijk wel leuk, behalve actie en horrorfilms.

5. Wat is je favoriete quote?
Do what you love, omdat ik het erg belangrijk vind dat je vooral de dingen doet die jij leuk vind en niet anderen. Daarom heb ik ook zo de letterslinger gemaakt, om mezelf eraan te herinneren dat ik moet kiezen wat ik wil doen.

6. Wat maakt jou de gelukkigste persoon op aarde?
Ik ben gelukkig als ik gewoon met vrienden en familie ben. Ik heb niet zoveel dingen nodig.

7. Ben jij een dromer of een doener? 
Allebei een beetje denk ik. Ik kan er niet echt goed tussen kiezen.

8. Wat doe je als jij je verveelt? 
Als ik mij verveel ga ik meestal tekenen of iets een diy doen. Ook vind ik het leuk om andere blogs en YouTube filmpjes te bekijken. Maar met al het huiswerk en alle toetsen heb ik nooit echt tijd om mij te vervelen.

9. Waar zie jij jezelf over 10 jaar?
Ik zie mezelf over 10 jaar als modeontwerpster werken, dat is echt mijn grote droom. Dus ik hoop echt dat ik dat over 10 als beroep kan beoefenen. Ik wil ook heel graag als ik het gymnasium heb afgemaakt (ik zit nu in de 4e) naar het AMFI, Amsterdam Fashion Institute.

10. Onderschat jij weleens je eigen kracht?
Eh nee, volgens mij niet..

11. Wat wil jij van jezelf achterlaten op de wereld?
Ik zou vooral willen achterlaten dat mensen vrolijk en postitief moeten zijn/proberen te zijn. Ook al gaat het soms wat slechter, ik denk dat het daarna altijd beter kan gaan.

De vragen van Emmelien
1. Welke muziek luister je graag?
Ik vind eigenlijk heel veel muziek leuk, alles van de hitlijsten. Maar het liefste luister ik naar Taylor Swift en wat andere random liedjes. Ik heb niet echt één ding waar ik constant naar luister.
2. Wat is de leukste reis die je ooit maakte?
Ik heb met mijn ouders en broertje een rondreis gemaakt door Amerika, van LA naar Las Vegas naar San Francisco en dan weer naar LA. Dat vond ik echt super leuk. Ook ben ik met mijn ouders en broertje vrienden gaan bezoeken in Rio de Janeiro wat ook echt heel leuk was. Ik kan niet kiezen 😉
3. Wat staat zeker nog op je bucket list?
Ik zou echt heel graag een keer naar New York gaan. Ik ben zo benieuwd naar alle wolkenkrabbers en andere gebouwen!
4. In welke winkel shop jij het liefst?
Ik shop het liefst bij H&M, Forever 21, Brandy Melville en Subdued. Ik vind vooral Brandy Melville en Subdued geweldig, maar die winkels zijn in vergelijking duurder dan H&M en Forever 21.
5. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Zie de 1e vraag van Randa 🙂
6. Met welke celebrity zou je eens een dag willen ruilen?
Ik zou wel eens met Taylor Swift willen ruilen. Dan kan ik zien hoe het is om lang te zijn en om te kunnen zingen.
7. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
Ik vind zomer echt een heel leuk seizoen, maar dat komt ook omdat ik dan jarig ben. Maar ik wordt er vooral heel vrolijk van, want het is mooi weer en ik vind de kleding van de zomer ook leuker dan van de winter.
8. Wie is je grote voorbeeld?
Deze heb ik ook al beantwoord bij de vragen van Randa.
9. Welke slechte gewoontes heb je?
Soms stel ik huiswerk uit terwijl ik het dan toch moet doen. Dat is nooit zo heel handig 🙂
10. Welke verborgen talenten heb je?
Ik zou het niet echt verborgen noemen, maar ik vind tekenen echt heel leuk om te doen en ik vind dat ik zelf opzich ook wel mooi teken. Dus ik zeg dat denk ik maar als antwoord..
11. Wat doe je het liefst op een vrije dag?
Ik schrijf het liefst wat op mijn blog, kijk wat YouTube, doe wat diy’s en teken wat 🙂 Een heel relaxt dagje dus. Dat heb ik eigenlijk elke dag vorige week toen ik vakantie had gedaan.

Dit waren mijn antwoorden. Ik vond het echt heel leuk om alle vragen te beantwoorden, dus ik hoop dat de mensen die ik tag dit ook leuk vinden 🙂

De regels die bij deze award horen zijn als volgt:
– Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft
– Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft
– Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers en minder)
– Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.
– Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden.

Dit zijn mijn vragen:

  1. Wat vind je het leukste aan bloggen?
  2. Waarom heb je deze blognaam gekozen?
  3. Wat zijn je favoriete onderwerpen om over te bloggen?
  4. Wat doe je als je niet blogt?
  5. Wat is je favoriete boek?
  6. Naar welke artiest/band luister je graag?
  7. Waar zou je heel graag op vakantie naar toegaan?
  8. Wie zijn je favoriete bloggers?
  9. Wat zijn je favoriete winkels?
  10. In welke stad shop je het liefst en waarom?
  11. Wat zou je het liefste willen bereiken als je ouder bent?

Degene die ik nomineer:

Emmelien van http://femmelien.blogspot.nl/
Nienke van https://foreverstrawberryfields.wordpress.com/
Should buy this van https://shouldbuythis.wordpress.com/
Aurelie van https://leruaa.wordpress.com/
MD van https://foreverfashionmd.wordpress.com/
Eline van https://elinejoan.wordpress.com/
Zij en Stijl van https://zijenstijl.wordpress.com/
Suad van https://beautystarz.wordpress.com/
Frisine van https://frisine.wordpress.com/
Laura van http://lauraerts.blogspot.be/
Eva van http://weheartpolish.blogspot.nl/

Als je het leuk vind kan je even op de blogs klikken die ik genomineerd hebt, ze zijn namelijk de moeite waard om even gelezen te worden.

Xoxo,

Lotte

12 gedachtes over “The Liebster Award

  1. Heel erg bedankt voor de nominatie! Dat doet mij veel plezier! Ik ga de tag niet overnemen, maar als bedankje volg ik je nu op bloglovin. The Carrie Diaries en Gossip Girl zijn ook twee van mijn favoriete series.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

