Mijn nieuwe Iphone + Lente achtergronden

IMG_1

Hallo,

Daar is hij dan: mijn IPhone! Ik heb hem eindelijk♥ Op vrijdag zat ik wat te surfen op internet en kwam ik op de site van de mediamarkt. Ik ging toch nog maar 1x checken of er misschien een aanbieding was. En… die was er! Ik heb voor de zekerheid mn geld nog een paar keer nageteld, en toen kon ik hem kopen. Mijn lieve moeder wilde mij brengen naar de mediamarkt en toen heb ik hem meteen gekocht. Zoals je ziet heb ik een IPhone 5S met een gouden achterkant. Dit vond ik zelf de mooiste.
In deze blogpost laat ik jullie mijn IPhone zien, maar ook de leukste lente achtergronden, omdat het vandaag zo mooi lente weer was!

Waarschijnlijk weten jullie allemaal wel hoe een IPhone eruit ziet, maar ik heb toch gewoon foto’s gemaakt, omdat ik dat zo leuk vind 😉

IMG_2 IMG_3

De achtergronden

Ik heb zelf ook twee van de achtergronden op mijn mobiel. Ik wissel vaak mijn achtergronden, sowieso per seizoen. Wisselen jullie ook vaak de achtergronden?

IMG_4

IMG_5

De achtergronden die ik heb uitgezocht: (Als je op de afbeelding klikt, ga je meteen door naar de site waar hij vandaan komt. Ik heb de foto’s dus niet zelf gemaakt.)

pink scooter | via Tumblr

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen! Zouden jullie het ook leuk vinden om een What’s on my IPhone blogpost te zien? Laat een berichtje achter.

Xoxo,

Lotte

16 gedachtes over “Mijn nieuwe Iphone + Lente achtergronden

  1. Geniet van je Iphone! Zelf heb ik het welbekende Moschino friethoesje om mijn telefoon zitten, met een pizza achtergrond (it’s all about the food!), maar wanneer het tijd iets voor iets nieuws zal ik jouw pretty achtergronden in gedachte houden!

    Like

  2. Je achtergronden hebben me geinspireerd om mijn bureaublad ook op te fleuren! Cool je telefoon 🙂 Geniet ervan. Altijd leuk om lekker uit te proberen!

    Like

Geef een reactie

