Whats on my iPhone 

IMG_3521tag

Hallo!

Vandaag ga ik jullie laten zien wat voor apps ik op mijn IPhone heb staan. In mijn blogpost over mijn IPhone had ik ook al gevraagd of mensen het leuk vonden om te lezen en sommige reacties waren daar postief over, dus daarom maak ik er nu een blogpost over. 🙂

Ontgrendel Scherm 

Zoals ik al eerder had laten zien in het artikel toen ik mij iPhone liet zien, is dit mijn achtergrond. Ik vind hem zelf zo leuk omdat hij lenteachtig is en super scherp!

Beginscherm

Dit is mijn eerste pagina. Hierop staan bijna alle apps die er meteen al op zaten. Ik heb alleen zelf Whatsapp, Google Maps en YouTube erop gezet.

Beginscherm 2

Dit is eigenlijk de pagina waarom het draait. Hier staan voor de rest alle apps die ik gebruik. Ik zal nu stuk voor stuk de mapjes afgaan.

Extra’s

Dit is het mapje extra’s. Hier heb ik eigenlijk alle apps die je bijna nooit gebruikt gedumpt. Bij de nieuwe update kreeg ik de app voor  de Apple watch. Deze kan je niet verwijderen, dus dumpte ik het maar weer hier. Dit is dus niet zo heel bijzonder 😉

Sociaal

Dit is het mapje sociaal. Hier staat mijn mail, school app, Instagram, privé snapchat, Polyvore, my Vodafone en One Drive. Waarschijnlijk kennen jullie er al veel van, maar Polyvore misschien nog niet. Daarom ga ik daar wat meer over vertellen.

Polyvore is een site/app waar je collages kan maken. Het is super makkelijk om te gebruiken en heel leuk! Ik maak heel vaak mode moodboards en outfits die ik zelf graag zou willen dragen en in mijn kast hebben hangen. Deze collage post je dan hier op de site/app en mensen kunnen het dan gaan liken. Ook kunnen ze er reacties achterlaten. Ik heb al best veel reacties gekregen en ze zijn echt allemaal positief. Dat vind ik ook het leuke aan deze site, iedereen steunt en bewondert elkaar.

(En ja ik heet hier lola-lapin en had deze gewéldige naam bedacht toen ik een brugklasser was. Tjaa..)

Blog

Hier heb ik alle apps staan die ik gebruik voor mijn blog. Hier heb ik alle apps die te maken hebben met mijn blog, zoals de wordpress app(die echt geweldig is om alle andere berichten van anderen bij te houden!), tumblr, pinterest, we❤️it, afterlight en superimpose. Ik laat jullie zien hoe de wordpress app eruit ziet en afterlight.

Ik vind dit echt zo handig! Ik kan snel zien of er nieuwe berichten zijn en die kan je ook meteen gaan lezen. Je kan ook berichten toevoegen via de app, maar ik doe dit zelf liever via de computer omdat ik het dan nog even kan doorlezen en op voorbeeld klikken.

Dit is de app afterlight. Het is een fotobewerkingsapp. In de appstore kost hij 99 cent en dat is hij zeker waard! Ik kan hier veel beter mijn foto’s bewerken dan met instagram. Ik kwam op deze app doordat Jennie een keer hier een artikel over heeft geschreven. Als je echt opzoek bent naar een app waar je veel mee kan zou ik voor deze kiezen!

Mode

Hier heb ik al mijn mode apps staan. Ik gebruik het meeste ilovefashionnews, H&M en the Hunt. Ik ga wat meer vertellen over ilovefashionnews en the Hunt.

IMG_0113

Deze app heet ilovefashionnews. Zoals je wel kunt raden, gaat dit over fashion news. Toevallig op deze foto staat er niet veel over fashion, maar je weet bijna als eerste de nieuwste trends en collecties hier.

IMG_0114  IMG_0124

Deze app heet the Hunt. Ik vind het echt geweldig, want als jij iets zoekt vinden andere mensen wat jij zoekt! Ik zit vaak op tumblr en we♥it en heel vaak denk ik dan, dat zou ik echt willen hebben! Maar waar koop ik dat? Als je dan dat plaatje opslaat en hierop post, zoeken andere mensen het voor je op.

Muziek

IMG_0108

Hier staan al mijn muziek apps, namelijk shazam, een app om thuis over de cdspeler muziek af te spelen en spotify. Spotify vind ik echt heel handig, alleen jammer dat een van mijn favoriete artiesten (Taylor Swift) haar muziek eraf heeft gehaald 😦

Spelletjes

IMG_0109

Hier staan al mijn spelletjes. Ik speel eigenlijk niet heel vaak spelletjes, dus daarom zijn het er heel weinig.

Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen! Laat in de berichten achter of er nog apps zijn die ik echt moet hebben!

Deze week zal ik trouwens niet veel schrijven op mijn blog, omdat ik toetsweek heb. Maar na de toetsweek zal ik er extra veel opzetten!

Xoxo,

Lotte

8 gedachtes over “Whats on my iPhone 

Geef een reactie

