Dé lente trends van 2015

de trends

Vandaag is het officieel lente geworden! Daarom ga ik vandaag dé lente (en zomer) trends van 2015 laten zien 🙂

Ongeveer twee weken geleden had ik twee tijdschriften gekocht, Harpers Bazaar en Elle. Ik houd heel erg van tijdschrijften zoals Vogue, Elle, Marie Claire en Harpers Bazaar omdat ik er altijd super veel inspiratie van krijg! Ook zijn de foto’s echt prachtig en vergaap ik me altijd aan de outfits die bij elkaar meer dan 2000 euro kosten. Ik vind het vooral leuk om ze te kopen in september en in februari, want dan staan ze meestal vol met de nieuwste trends. Veel lees- en kijkplezier 🙂

IMG_3527 IMG_3528 IMG_3529 IMG_3530  IMG_3533

IMG_3536 IMG_3537 IMG_3540

Zoals je op de plaatjes ziet, zijn de trends voor de lente en zomer volgens Harpers Bazaar en Elle:

  • Bloemenprintjes
  • Minimalistisch
  • Leer
  • Jaren 70
  • Scherp contrast
  • Felle kleuren

Wat zou ik zelf wel en niet dragen?

Als ik van dit rijtje zou moeten kiezen, zou ik voor bloemenprintjes, minimalistisch, scherp contrast en felle kleuren gaan. Ik zou zelf nooit een hele outfit die uit leer bestaat dragen en jaren 70 stijl vind ik ook niet echt bij mij passen. Maar wat ik vooral deze lente zal dragen zijn skaterskirts en skaterjurkjes, high-waist spijkerbroeken en (inspired) shirtjes van Brandy Melville (ik ben echt verliefd op hun ‘graphics’ en basic shirts). Ik ga misschien dit seizoen iets meer kijken naar minimalistische kledingstukken, maar voor de rest zie ik wel wat ik ga kopen als ik in een winkel kom.

De foto’s komen uit de Harpers Bazaar en de Elle 🙂

IMG_3541

Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen! Wat vinden jullie van de trends en wat zouden jullie aan doen?

Xoxo,

Lotte

Reminder: draag vooral wat je zelf wilt! Dit kan je gebruiken als inspiratie of wat nieuws te proberen, ik zeg niet dat je dit perse moet gaan dragen. Volg nooit zomaar de trends als jij er niks aan vindt, doe lekker aan wat jij wilt!

6 gedachtes over “Dé lente trends van 2015

Geef een reactie

