Bureau inspiratie

D I О› M O N D

Nadat ik een week had geleerd op mijn kamer voor de toetsweek kon ik er echt niet normaal meer lopen, overal lagen boeken en samenvattingen. Ik wist een ding zeker, dit wilde ik echt niet meer in mijn kamer! Ik ben namelijk echt heel slecht in opruimen, dus is mijn kamer meestal een rotzooi. En als je dan kijkt op tumblr en weheartit en je ziet dé perfecte bureaus en kamer (die opgeruimd zijn!), snap je niet hoe jij je kamer zo’n troep kan maken!

Daarom ben ik meteen toen ik thuis was van de toetsweek alles gaan opruimen. Ik ben van plan om een echt tumblr bureau/werkplek te maken. Misschien zorgt dit ervoor dat ik netter word 😉 Daarom laat ik vandaag jullie mijn inspiratie zien, waar ik mijn bureau op wil laten lijken. Deze week zal ik ook nog mijn musthaves voor een bureau laten zien en waar je dit kan kopen. Ik ben ook nog van plan om wat lente diy’s voor je kamer te maken. In de paasvakantie ga ik met mijn moeder naar de Ikea, dus dan zal ik ook het uiteindelijke resultaat laten zien van mijn bureau! Er komen dus nog veel blogposts over kamers aan!

Veel kijkplezier!

Mijn inspiratie:

Tumblr

Pink <3

Untitled

a little birdy blog: my room tour // part 1

YouTube: https://www.youtube.com/TutorialesBelenn

Tumblr

(100+) Tumblr

beautiful | via Tumblr

(7) Tumblr

Yay

Papers, caffeine & all-nighters | via Tumblr

D I О› M O N D

Alle plaatjes komen van we♥it, ik heb ze allemaal ge♥ op mijn profiel.

Zoals je ziet zijn het erge meisjesachtige bureaus met leuke accessoires. Ik hoop echt dat ik dit ook kan doen met mijn bureau!

Wat vond jij van de bureaus? En maak jij ook altijd een rommel van je kamer? Laat het achter in de reacties!

Xoxo,

Lotte

4 gedachtes over “Bureau inspiratie

      1. Ze zijn ook heel duur, maar het sparen meer dan waard. Je doet jaren en jaren met een macbook en hij wordt nooit sloom. Echt als je eenmaal een macbook gewend bent, wil je nooit anders meer 🙂

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

