Wishlist Lente!

wishlist spring/summer

Hallo!

De lente is sinds een paar dagen begonnen, dus vond ik het tijd om een lente wishlist te maken! Stiekem zitten er eigenlijk ook al zomerspullen bij, maar dat komt omdat is aan het einde van april 2x naar Italië ga. Daarvoor heb ik alvast wat zomerse items uitgezocht.

Op de eerste rij heb ik shirtjes die ik graag wil hebben. Over het witte hemdje heb ik al wat geschreven in mijn blogpost over H&MxCoachella, maar ik zal er alsnog wat over schrijven. Ik vind dit hemdje echt geweldig! Hij is super zomers en de achterkant is open door een soort  van kanten achterkant. Hij is op dit moment uitverkocht in mijn maat op de site, maar ik hoop echt dat ik hem nog kan scoren! Het shirtje daarnaast vind ik wel grappig, een soort van namaak van Brandy Melville maar net iets anders. Het gestreepte shirt hiernaast vond ik goed om toe te voegen, want ik heb geen gestreept shirt in mijn kast. Dat is toch raar? Daarom wil ik deze ook graag kopen om mijn collectie van gestreepte items te beginnen 😉 De mouwen en de onderkant van het shirt hiernaast vond ik echt geweldig! Het ziet er echt super schattig uit!

Op de tweede rij heb ik ook meteen weer een gestreepte trui. Je weet het nooit met het weer in Nederland, dus met een trui kan je nooit fout gaan. Ik heb weer gekozen voor strepen, want daar moet ik echt meer in mijn kast van hebben! Daarnaast zie je een short die ik echt geweldig vind! Dit is alvast voor Italië en de zomer, want ik zie mezelf dit niet echt dragen rond deze tijd in Nederland 🙂 Ik draag altijd veel vesten over mijn shirtjes, omdat het in onze school koud is. Het is het hele jaar dezelfde temperatuur, waardoor je het in de winter heel warm hebt, maar in de zomer weer koud. Daarom is dit echt het perfecte vest is! Daarnaast heb ik echt een super mooie rugzak geplaatst. Ik vind hem vooral zo leuk omdat hij een soort van vintage uitstraling heeft.

Op de derde rij staat als eerste sandalen/hakken. Deze zijn ook van de collectie van H&MxCoachella! Ik vind ze echt geweldig, maar ik zou ze denk ik niet kopen omdat ik nooit op hakken loop en het is niet zo handig om elke dag mee naar school te fietsen. Maar ik vond ze wel super gaaf, dus daarom heb ik ze toegevoegd 🙂 Daarnaast staan schoenen die wel wat handiger zijn om mee naar school te gaan. Met converse all stars kan je nooit wat fout doen en zwarte heb ik nog niet, dus deze schoenen zijn een goede toevoeging voor mijn collectie. Het nieuwe parfum van Marc Jacobs staat daarnaast. Ik houd erg van de geuren (én de flesjes!!) van Marc Jacobs en dit lijkt me echt een lente geur! Ik heb zelf al Dot, maar ik vind deze ook super mooi eruit zien! Dit tasje hiernaast vond ik ook zo leuk en schattig! Ik heb een beetje een zwak voor tassen, want ik heb er echt heel veel op mijn wishlist. Maar ik koop er heel weinig, want ik heb al een goede schooltas en anders zou ik ze bijna nooit gebruiken. Daarnaast staan de bloemenkrans en de inspired Ray-Ban zonnebril. Ik weet niet precies waarom, maar ik vind de bloemenkrans echt geweldig. Ook de zonnebril vind ik echt heel leuk, weer door de vintage uitstraling.

Hier kan je zien waar je de artikelen kan kopen:


H M long sleeve shirt
€68 – hm.com

Topshop t shirt
€23 – nordstrom.com

Forever 21 white crop top
€14 – forever21.com

H M sleeveless top
€18 – hm.com

MANGO short sleeve top
€14 – mango.com

H&M denim shorts
€27 – hm.com

Converse high top
€64 – nastygal.com

H&M high heel shoes
€34 – hm.com

Accessorize brown bag
€54 – accessorize.com

Accessorize satchel handbag
€49 – accessorize.com

H&M sunglasses
€9,48 – hm.com

Marc Jacobs beauty product
€81 – sephora.com

Wat staat er bij jou op je wishlist? En vond je mijn items leuk? Laat een reactie achter!
Xoxo,
Lotte

P.s. ik heb deze collage gemaakt op Polyvore. Je kan mijn andere collages hier vinden!

5 gedachtes over “Wishlist Lente!

Geef een reactie

