Mijn eigen tumblr bureau!

IMG_3616

Hallo,

Nadat ik heel veel op deze blog over tumblr bureaus heb geschreven, ben ik nu klaar met het creëren van mijn eigen tumblr bureau. Vandaag laat ik jullie het uiteindelijke resultaat zien. Veel kijkplezier!

IMG_3619

IMG_3622

IMG_3621

IMG_3617

IMG_3594

IMG_3620

IMG_3595

IMG_3593

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien. Hoe ziet jouw bureau eruit? En mis ik volgens jou nog iets? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

10 gedachtes over “Mijn eigen tumblr bureau!

Geef een reactie

