Nieuw blog schema!

Remember why you started | via Tumblr

Hallo,

Helaas is mijn paasvakantie alweer over. Na deze vakantie heb ik een nieuw schoolrooster en hierdoor kan ik op de dagen waarop ik normaal wat postte ( zondag-dinsdag-vrijdag), niet meer posten.

Maar ik verschuif het gewoon! Ik post nu elke week op woensdag, vrijdag en dan op zaterdag of op zondag. Soms zal het iets anders zijn, maar op deze dagen komen de blogposts het meest!

Nog een fijne zondag gewenst!

Xoxo,

Lotte

De afbeelding komt hier vandaan.

4 gedachtes over “Nieuw blog schema!

Geef een reactie

