Naar Rome!

fashion is art | via Tumblr

De afbeelding kom hier vandaan ๐Ÿ™‚

Hallo,

Ik ga over 1 week naar Rome met school! Ik heb er zoveel zin in! In deze blogpost ga ik jullie vertellen wat we daar gaan doen en wat dat voor mijn blog betekent! Veel leesplezier!


Ik ga dus met school naar Rome, omdat ik gymnasium doe. We gaan met een hele grote groep met de bus naar Rome. Een busreis van meer dan 24 uur. Dit vind ik het minste van de reis, want ik kan niet heel goed slapen in bussen… En laten we nou net de volgende dag vroeg aankomen en meteen de stad in gaan. Maar eigenlijk maak ik mij ook er niet heel erg druk om, omdat ik er zoveel zin in heb! We gaan verschillende gebouwen bezoeken in Rome, zoals het Vaticaan, het Colosseum en het Forum Romanum.  Ik ben al eerder naar Rome geweest, maar dit weet ik niet meer zo heel goed, want toen was ik ook wat kleiner. Ook gaan we nog naar Pompeii. Hier ben ik nog nooit geweest en het lijkt mij ook heel interessant om te zien hoe de stad er nu nog uit ziet.

Omdat we heel veel dingen gaan doen, zal ik niet veel tijd hebben om te shoppen. Dit vind ik ook niet erg, want met Hemelvaart ga ik met mijn familie naar Florence.. In 3 weken tijd ga ik dus 2x naar Italiรซ. In deze stad heb ik dus wel tijd om te shoppen omdat ik ook met mijn familie ben en je hebt hier ook super veel winkels!

Ik zal na de week al mijn foto’s en verhalen hier op mijn blog delen! Ook zal ik, als ik iets heb gekocht, dit ook delen.

Ik heb er in ieder geval super zin in!

Ben jij wel eens naar Rome geweest? Of op reis met school? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

18 gedachtes over “Naar Rome!

  1. Wauw, Rome! Dat is zo een mooie stad! Ik ben er als kind eens geweest met mijn familie, maar ik herinner mij daar helaas niet meer veel van. Dit jaar is mijn broer ook op reis geweest met school naar Rome en hij heeft daar enorm van genoten dus ik kan ook met zekerheid zeggen dat het een hele leuke belevenis gaat zijn voor jou! Ik kijk al uit naar jouw blogpost over de reis! Veel plezier! X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

