Weer thuis!

IMG_0722

Hallo,

Ik ben weer thuis van Rome! Na echt een superleuke en gezellige week te hebben gehad in Rome, ben ik weer in Nederland. Ik zal binnenkort een klein verslagje met foto’s plaatsen. Ook heeft een vriendin van mij outfitfoto’s gemaakt, dus die komen er binnenkort aan! Ik heb deze week ook vakantie, dus ik zal proberen om wat meer blogposts online te zetten πŸ™‚

Gisteren ben ik met mijn vader naar Amsterdam geweest om kleding kopen voor zijn 50e verjaardag en ik heb ook nog 2 kleine dingen gekocht in Rome, dus misschien verschijnt er nog een shoplog online deze week. Het kan ook dat ik daar nog even mee wacht, omdat ik met Hemelvaart naar Florence ga, waar ik waarschijnlijk ook ga shoppen. Maar in ieder geval komt er zeer binnenkort weer een shoplog aan πŸ™‚

Ik zag ook dat ik 2 keer ben genomineerd voor de Liebster award. Dankjewelβ™₯ Ik zal hem zo snel mogelijk invullen. Ik ben volgens mij al 2 keer genomineerd hiervoor, maar ik zal gewoon alle vragen beantwoorden. Dit zal ik ook snel plaatsen!

Er komen dus snel weer veel nieuwe dingen online!

Xoxo, Lotte

2 gedachtes over “Weer thuis!

Geef een reactie

