Nieuwe winkels ontdekt in Rome

Hallo,

toen ik in Rome was, heb ik een paar nieuwe winkels ontdekt die zo leuk waren, dat ik ze met jullie deel! Helaas bevinden de meeste winkels zich alleen in Rome, maar sommige hebben wel een webshop. Veel lees plezier!

Brandy Melville

Over deze winkel heb ik het vaker gehad. Ik vind het echt een leuke winkel, maar je moet altijd maar wachten wat je in de winkel tegenkomt. Ik kom bijna nooit hetzelfde tegen als wat ik op de site zie. Dit vind ik wel een minpuntje van de winkel. Ook is het heel duur om online bij Brandy Melville te bestellen, je moet namelijk veel verzendkosten en douanekosten betalen omdat het uit Amerika komt. Dit weerhoudt mij elke keer om wat online te bestellen. Ook heb ik wat mindere verhalen over de levering gehoord. Dit helpt niet allemaal mee…

Maar toch vind ik het een super leuke winkel door de kleding.De Brandy Melville heeft allemaal dezelfde stijl als de winkels hieronder, graphic tops, crop tops en een beetje hipster achtig. Ikzelf vind deze stijl erg leuk. De prijzen zijn over het algemeen duurder dan de H&M en goedkoper dan de Zara. Het zit er een beetje tussenin. Dit komt omdat deze winkel van de 4 winkels die ik benoem, de ‘beroemdste’ is. Hierdoor hebben ze wat hogere prijzen dan de anderen.

De site: http://www.brandymelvilleusa.com/

Adres: Leidsestraat 43, Amsterdam

Subdued

Deze winkel heeft ook een winkel in Nederland en zit in dezelfde categorie als Brandy Melville. Het is iets goedkoper en ze hebben sale! Dit heeft de Brandy Melville ook niet. Verder verkopen ze hetzelfde soort kleding en hierbij is meestal wel wat je op de site ziet, dat hangt ook echt in de winkel. Bij deze winkel kan je wel goed online bestellen omdat het uit Italië komt. Je hoeft dan ook geen verzendkosten te betalen. Ze hebben ook leuke zwemkleding, een soort van Triangl bikini dupe! Ik weet niet of dit goede kwaliteit is, maar het lijkt er in ieder geval wel op.

De site: http://www.subdued.it/en/

Adres: Leidsestraat 73, Amsterdam

Double Agent

Deze winkel kwam ik in Rome tegen. Omdat ik niet echt veel geld had meegenomen, kon ik  hier niet shoppen. Dit vond ik wel jammer, want ze hadden echt leuke dingen. Ze hebben ook een site, alleen weet ik niet hoe het hier zit met de verzendkosten. De kleding lijkt weer allemaal op de winkels hiervoor.

De site: http://www.doubleagentusa.com/en

Sophie Charlotte

Deze winkel kwam ik ook in Rome tegen. Hier hadden ze ook hele leuke graphic tops. Helaas heeft deze winkel nog geen online webshop, maar volgens de site komt deze er wel snel aan. Ik hoop dat dit snel gebeurt, want ze hebben echt hele leuke kleding!

De site: http://www.sophiecharlotte.it/

Hopelijk hebben jullie wat aan deze winkels!

Xoxo,

Lotte

De afbeelding bij de inleiding komt hier vandaan.

De afbeeldingen komen ergens anders vandaan: 1, 2, 3, 4

3 gedachtes over “Nieuwe winkels ontdekt in Rome

Geef een reactie

