Liebster Award 2.0

liebsteraward

Hallo,

Vandaag heb ik voor jullie de Liebster Award. Ik ben namelijk genomineerd door Jolieke en Charlotte. Heel erg bedankt daarvoor! Ik ben al eerder een keer genomineerd, dus daarom heet deze blogpost de Liebster Award 2.0 🙂

Lees verder om de antwoorden op de vragen te zien!

Wat is de Liebster Award?
De Liebster Award is een virtuele award om de personen achter de blogs beter te leren kennen en ze in het zonnetje te zetten. De blog moet minder dan 200 volgers op Bloglovin hebben.

De vragen van Jolien

1. Waarom ben je een blog gestart?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik andere blogs zo leuk vond om te bekijken en lezen! Ook vind ik het leuk om diy’s en mode dingen te delen en daarom besloot ik om een blog te starten.

2. Wat vind je het leukste aan je blog?
Ik vind zelf de diy’s het leukste om te maken, maar ook outfitfoto’s. Deze komen niet zo heel vaak online, omdat ik altijd andere mensen moet vragen om foto’s te maken en die kunnen niet altijd 🙂

3. Hoelang per dag besteed je, je tijd aan je blog?
Ik kijk elke dag wel op de WordPress app of ik nog reacties heb en of er andere artikelen heb. Ik schrijf niet elke dag, maar ik denk dat ik gemiddeld 2 uur per dag bezig ben met mijn blog.

4. Hoe zie jij jezelf later?
Ik heb echt geen idee, ik weet wel dat ik super graag wil werken bij een modebedrijf.

5. Liever rijk en dom of arm en slim, en waarom?
Ik zou liever arm en slim zijn, omdat je ook heel veel aan kennis hebt en je hoeft niet altijd veel geld te hebben om gelukkig te zijn 🙂

6. Als je een tijdmachine had, die je maar één keer kan gebruiken, dus als je bijvoorbeeld naar de toekomst gaat dan kun je niet meer terug. Wat zou je dan doen?
Ik zou denk ik hem niet gebruiken, ik zou gewoon hier blijven en de rest van mijn leven leiden 🙂

7. Je zou je hele leven lang maar één bepaalde maaltijd kunnen eten, wat zou die maaltijd dan zijn?
Sushi, omdat je hier nog verschillende dingen in hebt en ik vind het echt super lekker.

8. Hou je van sporten en aan wat voor sport doe je?
Ja, ik houd super erg van sporten! Ik train 4x per week op de atletiekbaan en ik zit ook op atletiek. Ik doe dit al vanaf dat ik 6 was en ik vind het nu nog steeds super leuk. Dat komt ook omdat er allemaal vriendinnen opzitten die ik al heel lang ken.

9. Wat is je lievelingskleur?
Mijn lievelingskleur is roze, maar mijn kamer is voor het meeste gedeelte rood. Niet erg logisch..

10. Als je voor de rest van je leven ergens anders moest wonen, waar zou dat dan zijn? (In Nederland)
Ik zou wonen in Amsterdam, omdat ik de stad echt geweldig vind. En ik woon dichtbij Amsterdam dus kan ik altijd even naar huis gaan 🙂

11. Wat betekend succes voor jou?
Succes betekent voor mij dat je iets hebt behaald wat voor jou belangrijk is. Lekker vaag en diep :p

De vragen van Charlotte
1.Waarom ben je begonnen met jouw blog?
Zie vraag 1 bij Jolieke 😉

2.Wat zijn jouw hobby’s?
Ik houd heel erg van tekenen en andere blogs lezen. Ook vind ik het leuk om te fotograferen en te lezen. Ik vind sporten ook geweldig, dus dit is ook een van mijn hobby’s :).

3.Wat zou je heel graag willen kunnen, maar kan je (nog) niet?
Ik zou super graag willen dat ik piano kan spelen. Ik kan geen noten lezen en geen een instrument bespelen, maar dit lijkt mij echt geweldig om te kunnen!

4.Op welke eigenschap van jezelf ben je trots?
Ik ben nogal rustig en ik raak niet snel in paniek en daar ben ik wel trots op 🙂

5.Wat zou je doen als je de lotto won?
Ik zou een chaneltas kopen, nog wat shoppen, een reis maken met mijn familie en de rest aan een goed doel geven.

6.Waar kan je echt van genieten?
Ik vind het heerlijk om te lezen in de zon of muziek te luisteren. Ik vind het ook heerlijk om op een terrasje te zitten en mensen te kijken.

7.Vertel mij één van jouw guilty pleasures.
Ik houd wel een beetje van de muziek van One Direction en Frozen. Een beetje veel 😉

8.Is er iets wat je als kind totaal niet lustte maar nu wel?
Ik luste als kind geen spinazie, maar dat vind ik nu wel lekker.

9.Wat is jouw lievelingsfilm?
Ik heb niet echt een lievelingsfilm, ik vind alle romantische komedies wel leuk. Vooral de films waarbij je niet hoeft na te denken en gewoon lekker kan kijken met een romantisch einde vind ik heel leuk. Wel is de Hunger Games een van mijn favorieten.

10.Ben je een verlegen iemand of meer spontaan?
Ik ben meer een verlegen iemand, ik vind het al vreselijk om iets in de winkel aan iemand te vragen. Gelukkig gaat het wel steeds beter, maar mijn sociale skills zijn niet heel goed 🙂

11.Wat is je leukste jeugdherinnering?
Haha ik ben nog maar 15, dus het is niet allemaal niet heel lang geleden. Ik ben heel vaak op zomerkamp met een vriendin gegaan en dit was altijd super leuk. We zitten allebei nog steeds op atletiek en hebben nog veel lol om alle verhalen 🙂

Dit waren alle vragen!
Dit zijn de regels van de Liebster Award:
De regels die bij deze award horen zijn als volgt:
– Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft
– Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft
– Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers en minder)
– Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.
– Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden.

Maar ik ga zelf geen vragen maken en mensen nomineren, omdat ik dat de vorige keer al heb gedaan. Als je die vragen wilt zien, moet je hier klikken.

Nogmaals heel erg bedankt, Jolien en Charlotte voor de vragen!
Xoxo,

Lotte

4 gedachtes over “Liebster Award 2.0

  1. Super om te lezen en zo toffe antwoorden! Is zo leuk om dingen te weten te komen over andere bloggers! Ik kan mij trouwens helemaal vinden in het leren spelen van piano (Ik heb muziekles en pianoles gevolgd, maar ben gestopt door teveel schoolwerk, daar heb ik 8 jaar later nog steeds spijt van 😉 Je bent trouwens niet de enige die het niet leuk vind om in de winkel iets te moeten vragen, het gaat bij mij ook iedere keer beter, maar blijf het daar vaak lastig mee hebben 😀 En die guilty pleasure van Frozen! Zalig! Frozen is zo een leuke film en zo mooie liedjes, ik zing altijd heel hard mee in de auto 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

