Shoplog Rome & Amsterdam

shoplogadamromeCollage

Hallo,

Mijn vakantie is weer over, maar ik heb wel een shoplog voor jullie! De dingen die ik heb gekocht komen uit Rome en Amsterdam. In Amsterdam heb ik met mijn vader geshopt en in Rome had ik wat vrije tijd tijdens mijn studiereis. Je ziet hier mijn aankopen.

Veel leesplezier!

Rome

beterIMG_3686

Toen ik met school in Rome was, heb ik deze ketting gekocht bij Brandy Melville. Ik vind de steen echt een hele mooie kleur hebben. Hij is een perfecte lengte en past overal bij. Ik ben echt super blij met deze ketting!

beterIMG_3682

Ik heb ook deze sleutelhanger gekocht in Rome, als souvenir 🙂 Ik heb een blauwe voor mijn broertje. Ik kreeg hem helaas niet zo goed op de foto, maar zoals je ziet is het een Vespa. Die zie je heel veel in Rome.

Amsterdam

Ik was vorige week maandag met mijn vader in Amsterdam, om een leuke jurkje/rokje te vinden voor zijn 50e verjaardag. Na een hele dag lopen kwam ik dan eindelijk wat tegen bij een winkel waar ik normaal gesproken nooit wat koop: Abercrombie. Maar ik ben hartstikke goed geslaagd!

beterIMG_3673

Dit jurkje heb ik  dus bij Abercrombie gekocht. Ik kreeg hem niet zo goed op de foto, maar het is een soort van overslag van de bovenkant en ook nog aan de onderkant. Hij zit als gegoten en ik vind hem echt heel leuk! Ik heb hem speciaal voor mijn vaders verjaardag gekocht.

beterIMG_3679

Deze skort heb ik ook van Abercrombie vandaan. Ik was al zo lang op zoek naar een skort en deze zit echt super mooi! De stof is ook een mooie dikke stof en de bloemen zien er super leuk uit! Ik denk dat dit een van mijn favorieten is van wat ik heb geshopt 🙂

beterIMG_3676

Deze croptop komt van de zara en ik heb ik voor op mijn skort gekocht. De combinatie ziet er echt heel leuk uit! Hiermee ben ik ook echt super blij.

schoen3659

En dan nog de nieuwe schoenen! Ik heb er al een blogpost over geschreven, dus hier ga ik niet meer verder op in. Na een week lopen ze nog steeds geweldig. Als je de blogpost terug wilt lezen, kan je hier klikken!

Wat vond jij van de dingen die ik heb gekocht? Laat het in de reacties achter!

Xoxo,

Lotte

10 gedachtes over “Shoplog Rome & Amsterdam

Geef een reactie

