DIY zomer-afteller

beterIMG_3892

Hallo,

Vandaag heb ik een super simpele en snelle diy voor jullie. Waarschijnlijk als je nu op school zit net zoals ik, moet je nog de laatste weken.. En dat zijn er niet zomaar wat: weken die alleen maar bestaan uit toetsen, verslagen en presentaties. Om je nog door de laatste weken heen te slepen, heb ik mijn eigen zomer-afteller gemaakt! Een simpele diy die je snel tussen een pauze van leren of werken kan maken. Lees verder om te kijken hoe je dit moet doen!

Wat heb je nodig?

  • Fotopapier
  • Leuke afbeeldingen
  • Gewoon wit A4tje
  • Stift/pen
  • Schaar

Wat moet je doen?

  1. ย Zoek eerst leuke plaatjes op weheartit, tumblr of gebruik je eigen vakantiefoto’s! Ik heb vooral foto’s gezocht die mij stimuleren om nog even door te gaan, want over een paar weken heb ik zomervakantie ๐Ÿ™‚ . Zoals je ziet heb ik voor roze ijsjes, een prachtig uitzicht en een leuke bikini. Dingen die voor mij een vakantiegevoel geven. Zoek dus vooral plaatjes die jou doen denken aan vakantie en andere leuke dingen!
  2. Daarna print je de afbeeldingen uit (eventueel op fotopapier.) Ik heb voor fotopapier gekozen omdat ik het mooier vind dan gewoon papier, maar als je dit niet hebt kan je natuurlijk ook gewoon een wit A4tje gebruiken ๐Ÿ™‚
  3. Bewaar een strookje waar je een leuke tekst om af te tellen kan opschrijven. Zoals je ziet heb ik voor : … weeks till summer gekozen, maar je kan dit natuurlijk helemaal zelf bedenken!
  4. Daarna maak je een dikkere strook die even lang is als het strookje met tekst. Hier ga je het aantal weken op schrijven. Tussen elk getal maak je dan een knipje, zodat je makkelijk het getal kan afscheuren.
  5. Je kan het verder nog helemaal opvrolijken met washitape of andere dingen, maar ik vond dit wel mooi en ik heb het even in een pauze tussen al het huiswerk gemaakt.

beterIMG_3889

beterIMG_3888

Wanneer heb jij vakantie en vond je het een leuke diy? En zou jij hem namaken?ย Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

12 gedachtes over “DIY zomer-afteller

Geef een reactie

