Update!

beterIMG_3815

Hallo,

Vandaag ga ik jullie even updaten, want ik heb al meer dan een week niet gepost. Dit komt omdat ik de laatste tijd heel veel toetsen heb gehad waar ik natuurlijk ook voor moest leren :(. Gelukkig is deze periode bijna afgelopen, en daarom zal ik meer actief worden deze week! Ik zal morgen dan ook al meteen een shoplog plaatsen.

Ik heb trouwens ook een gastartikel op webstash geschreven en deze kan je hier bezoeken!

Tot snel weer,

Xoxo,

Lotte

Geef een reactie

