Shoplog Florence

collageshoplog

Hallo, Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Dit zijn allemaal kledingstukken die ik in Florence met Hemelvaart heb gekocht. Alle kleding komt van de Brandy Melville en de schoenen van een warenhuis, La Rinascente. Veel kijkplezier!  

Brandy Melville

Alle kledingstukken komen dus van de Brandy Melville in Florence. Ze hebben daar 2 winkels en ik was echt in heaven โ™ฅ Ze hebben er gewoon eentje met 2 verdiepingen en ongeveer 5x zo groot als Amsterdam! Echt geweldig! beterIMG_3893

Ik was al zo lang opzoek naar een mooi gestreept shirt met een randje als kraag. Dit shirt is zo zacht en zit echt heel lekker. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een streepjesshirt. Ik wil nu eigenlijk ook meteen de zwart-witte en de blauw-witte versie ๐Ÿ˜‰

beterIMG_3894

Dit broekje zit ook echt heel lekker. Het is een high waist model en hij zit een beetje losjes. Dit komt omdat ik dacht dat er maar een maat was, terwijl er ook meerdere maten waren.. Maar het losse is juist wel leuk! Jullie zien hem misschien nog wel eens voorbijkomen in een outfitpost.

beterIMG_3895

Dit is een gewoon simpel wit cropped shirt. Hij is ook weer superzacht en zit heel lekker. Als je van kleding houdt die lekker zit, moet je zeker bij Brandy zijn!

beterIMG_3897

Dit hemdje heb ik gekocht omdat het heel goedkoop was en weer zo lekker zacht! Het is een heel basic hemdje en het kan onder alles en past bij alles. Gewoon een super handig basic shirt dus!

beterIMG_3898

En deze halter heb ik ook gekocht. Hij zit ook heel lekker en is super leuk met de streepjes. In de zomervakantie ga ik naar Siciliรซ, dus dan zal ik dit vaak aandoen!

beterIMG_3901

Ik heb ook een simpele witte halter gekocht. Super makkelijk, want je kan hem overal bijdragen! Deze zit ook geweldig ๐Ÿ™‚

beterIMG_3905

En dan een van de kopstukken…. een hippiebroek. Ik had hem gister aan naar school en ik vind hem echt geweldig! Hij maakt me super lang en het is heel erg koel, maar je hebt toch een lange broek aan. Ik twijfelde heel erg in de winkel of ik hem wel of niet zou nemen, maar mijn moeder heeft me overgehaald en ik ben super blij dat ze dat heeft gedaan! Het printje is ook super leuk en ik voelde me vandaag echt een soort van hippie ๐Ÿ™‚

La Rinascente

beterIMG_3911

Deze sandalen heb ik gekregen van mijn ouders. Zij zijn van het merk Michael Kors en ik ben er zo blij mee! Ze zitten als gegoten en lopen ook nog eens geweldig! Ik ben echt in love! Ik vind vooral de zool mooi en het geeft me echt een heel erg zomersgevoel! Dit waren alle dingen die ik met Hemelvaart in Florence heb gekocht! Volgens mij heb ik bij elk kledingstuk zo ongeveer gezegt dat het super zacht en lekker zit, maar dat is ook echt zo! Brandy heeft zulke comfi kleding! Als je opzoek bent naar een lekker comfi kledingstuk moet je daar eens kijken!

Wat vond je het leukste? Laat een reactie achter ๐Ÿ™‚

Xoxo, Lotte

3 gedachtes over “Shoplog Florence

Geef een reactie

