Dé Triangl Bikini en Dupes!

T u m b l r

De afbeelding komt hier vandaan

Hallo,

Vandaag een blogpost over een bikini die én super bekend is én die ik echt geweldig vind (op een paar mini details na 😉 ) Je leest verder wat ik er allemaal zo geweldig aan vind en waar je de ‘echte’ bikini kan kopen en ‘neppe versies’!

Als je nog niet van de Triangl bikini hebt gehoord, dan heb je eigenlijk wel een beetje onder een steen geleefd. Ze komen overal voorbij op YouTube, Instagram en bij andere bloggers. Zo ongeveer iedereen heeft er een en ze zijn zo mooi!

Maar wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan de bikini? Hij is van surfpakkenstof gemaakt, namelijk neopreen. Dit is dikke stof en ziet er super mooi uit. Omdat die bikini ook zo dik is, zit het heel mooi op je lichaam. Wat ik vooral ook leuk vind is dat de  bikini’s in allemaal leuke en vrolijke kleurtjes zijn, die perfect zijn voor de zomer.

Ik heb zelf een paar favorieten, namelijk:

PicMonkey Collage

1. Model Ollie- Naam: Penny Wanderlust

Dit is echt mijn favoriet! Omdat ik van mijzelf niet zo bruin ben, (ik reflecteer bijna licht zeg maar 😉 ), is dit een ideale bikini. De meeste bikini’s hebben namelijk allemaal neon/pastelkleurtjes en dit gaat niet zo heel goed met mijn witte huid. Maar deze dus wel en vanaf dat ik hem zag, ben ik echt verliefd geworden op de bikini.(Erg dramatisch, ik weet het) Maar ik vind het dus geweldig en ik heb deze bikini dan ook besteld op een andere site waar later meer over komt! Als je op de naam klikt, kom je op de Triangl site met alle info over deze bikini 🙂

2. Model Bambi – Naam: Candy Sunset

Zoals de naam als zegt, dit zijn zulke zoete kleurtjes! Ik vind deze bikini ook heel erg mooi, maar ik denk dat hij niet heel mooi bij mij staat aangezien ik dus totaal niet bruin ben 😉 Het is een beetje hetzelfde model als de Ollie bikini, maar het topje is alleen verschillend.

3. Model Poppy – Naam: Flamingo Fling

Ik vind deze kleurencombinatie zo mooi! Ik krijg echt een zomers gevoel bij deze bikini. Ik vind de naam ook echt heel leuk. Het model zou ik zelf niet zo snel kiezen, omdat ik liever een topje zoals de Ollie en Bambi heb.

4. Model: Chloe – Naam: Miami Mint

Dit is hét model waar Triangl zo bekend om is geworden. Ik vind vooral het contrast tussen alle neonkleurtjes en de zwarte randen leuk. Als ik ooit nog een bikini zou bestellen, zou ik denk ik zo’n model nemen.

Wat is er dan eigenlijk zo mis mee? De prijs. Ze zijn namelijk allemaal rond de 80/90 dollar. Dat vind ik te duur voor een bikini die ik ook niet zo vaak ga dragen omdat we eenmaal in Nederland leven. Al wil je dit betalen, moet je ook nog nadenken over de invoeringskosten. Het bedrijf is namelijk bevestigd in Australië. Dit zijn ook geen kleine prijzen, dus dan kom je soms wel op 100 euro uit! Dit vind ik zelf echt veel te duur! Vorig jaar wilde ik al heel graag een bikini, maar toen hadden ze nog geen goedkopere versies ervan. Nu wel, en daarom zal ik er nu ook een paar met jullie delen!

Dit zijn de sites waar je de ‘neppe’ bikini’s (dupes) kan kopen:

Brakinis

Deze site heeft eigenlijk precies dezelfde bikini’s als Triangl. Ze komen ook uit dezelfde fabriek en zijn daarom ook bijna identiek (er zit alleen een ander merkje op). Ze zijn goedkoper omdat ze dus het merk van Triangl niet dragen. Hier zijn de bikini’s zo rond de 50$, veel minder! Ook zitten er een paar bikini’s bij die Triangl niet verkoopt, maar die wel super leuk zijn!

Bikini Loca

Hier heb ik mijn bikini besteld. Hij moet nog aankomen, maar ik ben heel benieuwd! Het is een Nederlandse webshop van 2 meiden die hun musthaves willen delen. Als ik mijn bikini binnen krijg, zal ik zeker een review hierover schrijven!

H&M

Dit is een dupe van de H&M. Heel betaalbaar en je kan hem misschien ergens in de winkel vinden en dan ook meteen passen! Het enige ‘nadeel’ van deze bikini is, dat hij niet van neopreen is gemaakt, maar van gewone stof. Dit zit dus niet zo mooi als die speciale site.

River Island

Hier heb je meerder dupes. Ze lijken hier niet helemaal op de bikini’s van Triangl, maar ze zijn er wel op geïnspireerd! Net zoals bij de H&M zijn dit geen neopreen bikini’s, maar van gewone zwemstof.

New Look

Ook bij deze site hebben ze niet de neopreen stof. Maar ze hebben wel meerder modellen en printjes, dus als je net even een andere wilt, raad ik deze site erg aan!

Dit was mijn mening over de bikini’s en nog wat handige sites als je een goedkopere geïnspireerde bikini wilt kopen! Vind jij dit een leuke bikini en vond je dit allemaal leuk om te lezen? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

De plaatjes komen van de Triangl site en zijn dus niet van mij!

11 gedachtes over “Dé Triangl Bikini en Dupes!

Geef een reactie

