Sincerely Jules x H&M Divided

Hallo,

Mijn toetsweek is bijna afgelopen, maar toen ik dit zag op de H&M site moest ik dit wel meteen met jullie delen! De blogger Sincerely Jules heeft samen met H&M een samenwerking en de kleding is echt prachtig! Ik laat jullie vandaag de rest van de collectie zien en mijn favorieten. Lees meer om de superleuke collectie te zien!

Wie is het?
Julie Sariñana heeft een fashionblog genaamd Sincerely Jules. Hier post ze allemaal foto’s van haar outfits en je hoeft maar een blik op haar blog te werpen en je ziet wat voor stijl ze heeft: een boho, maar wel girly stijl. Ze heeft ook haar eigen webshop met leuke graphic tees. Ik was dus helemaal enthousiast toen ik erachter kwam dat ze een samenwerking had met H&M! Ze is echt een van mijn favoriete bloggers, omdat ze dus heel erg eigen stijl heeft.

De collectie
Hier zijn de beelden van de collectie:

De collectie is officieel zomer/herfst, maar omdat we in Nederland vaak niet zo’n warme herfst hebben, is dit vooral voor de zomer! De collectie is, zoals ze hem zelf omschrijft, festival / girly look. Dit kan je ook echt terug zien, het zijn namelijk allemaal luchtige en boho kledingstukken, maar wel met een girly touch, zoals rozenprintjes. Er zit denk ik wel voor iedereen wat wils tussen: rokjes, jurken en shorts.

Helaas zijn online al wat dingen uitverkocht, maar hopelijk is er nog wel wat in de winkels te vinden!

Mijn favorieten
Mijn favorieten zijn de rozen romper, het spijkerrokje en de armbanden. De romper vind ik zo leuk, vooral doordat het erg hoog bij de nek zit. Een spijkerrokje met knopen vind ik echt heel leuk en als ik ga shoppen, ga ik er misschien wel voor kijken in de winkel. Op de foto’s kan je de armbanden niet heel goed zien, maar als je op de H&M site kijkt zie je ze wel. Ze zijn ook meteen uitverkocht, waarschijnlijk omdat heel veel mensen ze leuk vinden 🙂

Dit was even tussendoor mijn toetsweek, maar nog 2 dagen en dan ben ik ervan af! Nog even doorbijten dus:)

Wat vind jij van de collectie? En heb jij ook favorieten? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

P.s. De beelden komen van de H&M site.

5 gedachtes over “Sincerely Jules x H&M Divided

Geef een reactie

