Klaar met school!

Hello july πŸ‘‹

Hallo,

Vandaag heb ik onofficieel vakantie, want mijn toetsweek is afgelopen! Ik moet alleen nog mijn boeken inleveren en mijn rapport ophalen. Ik ben zo blij dat ik ervan af ben, want na het weekend was ik echt niet meer gemotiveerd om nog te gaan leren, het werd mooier weer en ik was er eigenlijk gewoon klaar mee. Maar ik heb het gered hoor πŸ™‚

Vandaag heb ik na mijn laatste dag buiten gezeten en niks gedaan. Gewoon omdat ik niks hoefde te doen. Maar ik zal deze weken wel veel actiever worden! Ik zal wat diy’s en nog veel andere dingen plaatsen.

Tot snel weer!

Xoxo,

Lotte

De afbeelding komt hier vandaan.

Geef een reactie

