5 leuke dingen te doen in de zomer!

zomer

Hallo,

Na een paar dagen rust na de toetsweek ga ik weer beginnen met bloggen 🙂 Vandaag heb ik voor jullie 5 leuke dingen die je kan doen deze zomer zodat je je niet hoeft te vervelen, ook als je thuis blijft. Lees meer om de 5 dingen te zien!

1. Een vakantiedagboek bijhouden

Dit heb ik al een paar jaar gedaan, en het is echt superleuk om later terug te lezen. Ik plak er ook altijd nog souvenirs bij, zoals suikerzakjes en plattegronden. Uiteindelijk wordt je dagboek en heb je wel bij elke bladzijde ojaaa dit was zo leuk! . Als je elke avond over je dag schrijft, vergeet je niks. Ik zal morgen mijn vakantieboekje voor dit jaar laten zien!

2. Doe dingen waar je normaal geen tijd voor hebt

Je kan die ene diy uitproberen die je als super lang wilde doen of (iets minder leuk 😉 ) je kamer of een andere ruimte opruimen. Zo kan je na de vakantie helemaal schoon beginnen! Vooral een diy die wat langer duurt of mislukt heb je nu juist de tijd voor. Of ga iets leren wat je nog niet kan, zoals piano spelen, voetballen of eten koken :p

3. Ga een dagje weg

Zo kan je toerist gaan spelen in eigen dorp of bijvoorbeeld naar de dierentuin of het strand gaan. Je kan ook je verre achter tante/oom/oma/opa bezoeken. Super leuk om weer een keer langs te gaan! Ook ben ik iets super leuks tegen gekomen op andere blogs, namelijk gewoon een trein instappen zonder te kijken waar hij naartoe gaat. Je weet dan niet waar je uitkomt, maar het kan super leuk zijn!

4. Spreek af met vrienden

Dit hoef ik denk ik niet uit te leggen, want iedereen heeft wel iets wat hij met zijn vrienden doet. Zo ben ik gister met mijn vrienden Pitch Perfect 2 in de bioscoop gaan zien. Super leuke film en het was ook heel gezellig. Ook kan je samen gaan shoppen of naar een pretpark gaan!

5. Doe een dag gewoon helemaal niks

In de vakantie heb ik altijd een dagen waar ik afspreek en super veel doe, maar het is ook vakantie, dus er moeten ook gewoon dagen zijn dat je niks doet en misschien alleen maar YouTube/Netflix zit te kijken of alleen maar blogs zit te lezen. Niks mis mee, maar doe dit niet elke dag 😉

Hopelijk hebben jullie nu een beetje inspiratie wat je deze zomer kan doen 🙂 Morgen zal ik dus mijn vakantieboekje laten zien en donderdag ga ik shoppen in Amsterdam en ondertussen heb ik ook nog een diy gemaakt. Genoeg inspiratie voor blogposts deze week!

Ook ben ik opzoek naar een nieuwe lay-out, dus als ik de perfecte heb gevonden zal ik dit met jullie delen!

Xoxo,

Lotte

Geef een reactie

