Hema Vakantieboekje

beterIMG_3982

Hallo,

Zoals ik gister had beloofd, hier een blogpost over mijn vakantieboekje! Je kan lezen wat er voor verschillende bladzijdes zijn en wat je er allemaal in kan zetten! Lees verder om meer te zien!

Het boekje zelf

Dit boekje komt van de Hema. Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht, dus ik weet de prijs niet meer precies. Hij was ongeveer tussen de €2 en €3. Er waren 2 boekjes die echt voor het reizen waren gemaakt, maar ik vond deze uiteindelijk wat handiger omdat het meer vakjes/hoesjes had. Helaas vond ik de andere er wel leuker uitzien, maar deze die ik nu heb is toch wat handiger.

Er zitten allemaal verschillende soorten bladzijdes in. Dit is super handig, want zo staat niet alles door elkaar en kan je makkelijker dingen opschrijven. Het boekje begint met de eigenaar, het adres en het telefoonnummer. Op de achterkant van dit blaadje zit nog meer informatie, zoals je emailadres en je woonplaats.

Daarna komen er een paar bladzijdes met checklisten. Super handig als je moet inpakken en niks wil vergeten! Omdat het een paar bladzijdes zijn, kan je dit niet alleen voor je vakantie doen, maar ook voor een dagje strand.

Ook is er ruimte voor to do lijstjes, maar het is eigenlijk een superlange bucketlist wat je deze vakantie wil doen. Er staan al een paar dingen ingevuld, maar er zijn nog genoeg regels over om zelfs iets te schrijven!

Daarna heb je ruimte om je leuke eettentjes en winkels op te schrijven, maar wat je natuurlijk ook kan opschrijven, is wat je bijvoorbeeld wil kopen als je aan het shoppen bent.

Hierna komen de blaadjes waar je op kan schrijven. De voorkant is steeds bedrukt met lijntjes en de achterkant niet. Zo loopt het niet door elkaar, en kan je ook iets tekenen of plakken daar!

Achterin kan je wat ruitjespapier vinden. Dit is voor alle uitgaven die je hebt gedaan en als je bijvoorbeeld met meerdere mensen op vakantie bent om bij te houden wie wat heeft uitgegeven. Superhandig, want dit heb je dan allemaal samen in een boekje!

Hierna heb je nog bladzijdes waar je namen adressen en telefoonnummers op kan schrijven.

En er is ook nog plaats voor foto’s en souvenirs. Helemaal achteraan vind je fotohoesjes en een mapje die je dicht kan schuiven. Zo houd je alle souvenirs/kaarten/foldertjes bij elkaar.

beterIMG_3987

beterIMG_3988

beterIMG_3994 beterIMG_3993  beterIMG_4000 beterIMG_4002

Ik vind het echt super handig omdat je dus een vakantiedagboekje, een to do list/bucketlist, een adressenboekje en foto-album in een hebt. Dit is ook veel handiger op vakantie, want dan hoef je niet allemaal verschillende dingen mee te slepen!

Wat ik er tot nu toe in heb geschreven

Ik heb tot nu toe een voorblad gemaakt en over mijn eerste vakantiedagen, maandag en dinsdag geschreven. Omdat ik nu nog thuis ben, heb ik nog geen souvenirs verzameld 🙂 Ook heb ik er nog niks in getekend, maar dit zal ik vast wel gaan doen!

Wat ook super leuk is om elke dag op hetzelfde uur een foto te maken. Zo krijg je uiteindelijk ook een soort van dagboekje, maar dan van foto’s. Dit kan je ook allemaal in het boekje plakken.

beterIMG_3997 beterbeterIMG_3998

Je kan het boekje hier op de Hema site vinden. Het andere boekje waar ik over sprak kan je hier vinden.

Ik zit er nog over na te denken om mijn vakantieboekje te laten zien als de vakantie helemaal is afgelopen, of dat ik elke week een update doe. Wat zouden jullie leuker vinden? En houd jij ook altijd een vakantieboekje bij? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

6 gedachtes over “Hema Vakantieboekje

Geef een reactie

