Shoplog Amsterdam

collageshoplogamsterdam

Hallo,

Vandaag heb ik voor jullie weer een shoplog! Op donderdag ben ik met vriendinnen naar Amsterdam geweest en daar ben ik goed geslaagd. Ik heb echt de pérfecte tuinbroek en nog andere dingen gevonden. Kijk je mee?

Brandy Melville

Als eerste gingen we naar de Brandy. By far een van mijn lievelingswinkels en ik ben hier ook weer goed geslaagd! Ik heb 2 dingen gekocht, namelijk een superleuk en luchtig broekje en een hele mooie zwarte top.

beterIMG_4019

Dit is het broekje. Hij is zo zacht en hij zit ook super lekker! Ik vond vooral het printje heel mooi, want de kleur paars erin is echt prachtig!

beterIMG_4016

Voor op het broekje heb ik deze hooggesloten top gekocht. Ook al is het van een soort gebreid materiaal gemaakt, maar het is wel heel luchtig. Het staat ook super leuk op mijn nieuwe broekje, maar het past eigenlijk overal wel bij! Hier ben ik ook heel blij mee!

Subdued

Als je iets verder de Leidsestraat in loopt, kom je uit bij de Subdued. Ook een winkel die ik heel leuk vind! Hier heb ik maar een shirtje gekocht, want ik zag niet heel veel andere leuke dingen. Wel zag ik nog een ander leuk shirt, maar ik vond deze iets te duur. Die heb ik daarom niet gekocht.

beterIMG_4020

Ik heb dit gestreepte shirtje gekocht. Hij is ook super zacht en ik vind een streepjes shirt met een gekleurd randje zo leuk! Deze kan nu bij mijn collectie, want ik heb al aardig wat gestreepte shirtjes 🙂

H&M

Bij de H&M had ik eerst een basic shirtje en een tuinbroek gekocht. Maar omdat ik later ergens anders de perfecte tuinbroek tegenkwam, heb ik die van de H&M weer teruggebracht. Het basic shirtje heb ik gekocht om het shirtje van de Subdued die ik te duur vond na te maken. Als dit gelukt is zal ik het zeker nog op mijn blog laten zien!

beterIMG_4022

Dit is gewoon een super simpel shirt, perfect voor mijn projectje!

Topshop

Hier kwam ik nog op het einde van de dag, en toen zag ik mijn perfecte tuinbroek! Hij zit echt geweldig en ik vind hem zo mooi! Hij was wel duurder dan de vorige tuinbroek van de H&M, maar ik heb hem toch maar meegenomen en hij is echt geweldig!

beterIMG_4025

Dit waren dan mijn aankopen van een dagje shoppen in Amsterdam. Ik ben naar veel meer winkels geweest, maar daar ben ik niet geslaagd. Wat vonden jullie van mijn aankopen?

Ik zat ook nog te bedenken om misschien een serie te starten hoe je bepaalde kledingstukken kan combineren, zoals bijvoorbeeld een tuinbroek. Lijkt jullie dit ook leuk? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

9 gedachtes over “Shoplog Amsterdam

Geef een reactie

