Outfit – Lazy Saturday

beterIMG_4040

Hallo, vandaag heb ik voor jullie weer een keer mijn outfit gefotografeerd! Ik had dit aan op zaterdag. Het was toen mooi weer en ook een aangename temperatuur ๐Ÿ™‚ Omdat ik die dag niet zo heel veel heb gedaan, heb ik kleding aan die lekker zit en dus niet heel spannend is. Ook heb ik mijn haar in een knot zitten, dat heb ik bijna elke dag als ik niets moet doen, dit zit veel lekkerder dan als ik het los heb. Lees verder om meer van mijn outfit te zien!

Ik heb dus kleding aan die comfortabel zitten. Over mijn tuinbroek heb ik al geschreven in mijn Amsterdam shoplog, maar hij zit echt geweldig! Ik ben er nog steeds heel blij mee. Ik heb mijn sandalen aan die mijn ouders mij hebben gegeven in Florence en ook deze vind ik nog steeds super leuk. Een mix tussen een espadrille en een sandaal! Voor de rest draag ik een Vogue shirt die je twee jaar geleden kon krijgen bij het juni of julinummer. Omdat dit niet meer mijn mooiste shirt is, maar nog wel lekker zit, draag ik hem meestal op zaterdag of zondag.

Al mijn kleding op een rijtje

Tuinbroek – Topshop ( Je hebt 2 soorten, de ‘normale‘ en de ‘petite‘. Ik weet niet meer zo goed welke versie ik heb, maar volgens mij heb ik de petite)

T-shirt – Vogue (niet meer te koop)

Sandalen – Michael Kors (kan ik niet online vinden, helaas…)

beterIMG_4039

beterIMG_4044

beterIMG_4046

Dit was dan mijn outfit van afgelopen zaterdag. Wat vond je ervan? En dragen jullie ook altijd wat anders in het weekendย dan inย eenย (school)week?ย Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

P.S. Omdat ik nu vakantie heb probeer ik elke dag iets te plaatsen, behalve in het weekend. Dan weet je dat ๐Ÿ™‚ Ik ben ook nog opzoek naar een nieuwe lay-out, want ik ben deze nu een beetje zat.ย  Dus als je een leuke weet kan je het doorgeven ๐Ÿ™‚

ย 

7 gedachtes over “Outfit – Lazy Saturday

Geef een reactie

