Mijn nieuwe lay-out!

nieuwelayout

Hallo,

Vandaag heb ik eindelijk mijn nieuwe lay-out voor jullie. Ik ben er super blij mee en ik zal in deze blogpost allemaal vertellen wat er veranderd is!

Ik heb mijn lay-out veranderd, omdat ik mijn oude helemaal zat was. Ik vond hem niet meer bij mij passen en ook niet erg professioneel. Ik vind deze beter bij mij passen en er iets meer professioneel uitzien πŸ™‚

Het logo

logo

Ten eerste, het logo. Ik heb een ander logo gemaakt, geΓ―nspireerd op een diy die ik heb gedaan. Ik vind dit wat beter bij mij passen en geeft een leuk contrast met de rustige lay-out. Je kan de diy van een eigen bord hier vinden!

De lay-out

Ik heb geen sidebar meer! Ik vind dit iets mooier staan, want nu gaat alle aandacht uit naar mijn blogposts en vooral mijn foto’s. Deze wil ik er echt laten uitspringen, dus ik hoop dat dit zo meer gebeurd. Alle informatie en links kan je nu helemaal onderin vinden. Zo is het er toch nog, maar staan mijn blogposts op de eerste plaats πŸ™‚

Er is alleen nog een sidebar als je op een bericht zelf klikt. Zo kan je makkelijker naar een andere categorie gaan of kijken wanneer ik heb gepost!

Wat vinden jullie ervan? Is het mooier? Ik zou graag jullie mening willen weten πŸ™‚

Xoxo,

Lotte

P.S.Eigenlijk zou ik ook graag niet meer via wordpress bloggen, maar echt met een eigen domein. Ik weet alleen echt niet hoe dit allemaal werkt en volgens mij is het ook best wel duur. Weten jullie hier meer over? Laat dat dan even weten in de reacties πŸ™‚

18 gedachtes over “Mijn nieuwe lay-out!

Geef een reactie

