Outfit – Mijn zelfgemaakte short

beterIMG_4089.JPG

Hallo,

Vandaag laat ik jullie mijn zelfgemaakte short die ik deze week heb gemaakt en hoe ik deze combineer. Ik ben er echt super blij mee, want ik vind dat hij er super leuk uitziet en hij zit ook nog eens super lekker. Lees verder om er meer over te weten te komen!

Ik heb dus zelf een short gemaakt. Voor de stof was ik op vrijdag met mijn moeder even naar Amsterdam geweest. Daar zit een stoffenwinkel, A. Boeken, en ze hebben daar echt maar elk stofje die je kan bedenken! Ik ben voor een stofje gegaan met bordeaux-rode bloemetjes. Voor de randen heb ik een lint met balletjes eraan gekocht( ik ben even de naam kwijt hoe dat heet … ). Ook heb ik nog stof gekocht om een soort croptop te maken, maar die moet ik nog gaan naaien.

Het patroon voor het broekje heb ik van deze site en hier staat duidelijk stap voor stap wat je moet doen, het is alleen wel in het Engels. Maar uiteindelijk is het naaien allemaal goed gegaan en ziet mijn broekje er nu zo uit:

beterIMG_4050

Het broekje heeft afgronde randen en dat was best even lastig naaien. Maar uiteindelijk vind ik het nog best goed gelukt! Je kan het hier goed zien:

beterIMG_4051

Nu naar mijn outfit. Ik draag een effen bordeaux-rode croptop, want deze past super goed bij mijn short. Het is een hele simpele outfit, want ik had het nogal warm en als het vakantie is doe ik meestal niet zoveel moeite voor mijn outfit. Daarom is dit broekje ook geweldig, want hij ziet er heel leuk uit en zit zo lekker! Ik ben trouwens naar de kapper geweest en daarom is mijn haar nu steil en niet krullend 😉

beterIMG_4089.JPG beterIMG_4090

Wat draag ik?
croptop – Subdued
short – zelfgemaakt
schoenen – ergen van een winkel in de negen straatjes (Amsterdam)

Wat vind jij van mijn short? En mijn outfit? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

17 gedachtes over “Outfit – Mijn zelfgemaakte short

  1. Super leuk dat je dit zelf kunt maken! Ik ben zo onhandig met naaien! Ik vind ook juist dat effect met die balletjes en dat de short wat rond afloopt super leuk! 😀 Zou hem zo hebben gekocht!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

