5 redenen waarom Gossip Girl geweldig is

perfect

Hallo, ik heb al vaak gezegd dat ik Gossip Girl echt een geweldige serie vind. Vandaag heb ik 5 redenen waarom ik deze serie zo leuk vind πŸ™‚

New York

1. Het speelt zich af in New York. Ik ben er nog nooit geweest en het lijkt mij echt geweldig om daar een keer naartoe te gaan. Zeker als je alle plekken in de serie ziet, wil ik door het scherm daar naar toe gaan πŸ˜‰ Alle gebouwen, het central park en de winkels, ik vind het echt geweldig.

Thanksgiving in Manhattan!

2. Het is soms zo dramatisch dat het grappig is. Vooral Blair vind ik heel leuk, ze is erg dramatisch en voelt zich de queen van de school en eigenlijk heel New York.

Untitled

3. Er gebeuren erg onwerkelijke dingen, zoals Jenny, 15 jaar oud, die krijgt een stageplek bij een groot modebedrijf en mag daardoor school verlaten. Dat gebeurt nou niet iedere dag, maar dat is wel leuk om te zien. Ook wordt iedereen rond gereden in een limo, niet verkeerd voor school πŸ˜‰

Queen πŸ’

4. Mode speelt een grote rol. Ze zien er allemaal super stylish uit en dat terwijl het al best een tijdje terug is opgenomen. Ook ben ik erg jaloers dat ze de ene scene met een Chanel tas lopen en de volgende dan weer met een Dior. Dat zou ik ook wel willen :p

Damn that Motherchucker!

5. Er komen geweldige quotes in de serie voor. Ik heb er hier een paar op een rijtje gezet:

Serena Van Der Woodsen, blair waldorf, blake lively, friendship - inspiring picture on Favim.com

bye :) | via Facebook

Sparkling | via Tumblr

Beautiful Wonderland | via Tumblr

i'm chuck bass | via Tumblr

Maar eigenlijk kan je de serie het beste zo omschrijven:

*makes waffles*

Dit was dan een blogpost over Gossip Girl. Ik vind het in ieder geval een super leuke serie, ik ben hem nu voor de tweede keer aan het kijken. Kijk jij ook Gossip Girl? En wat vind je ervan? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

De plaatjes komen allemaal van weheartit. Je kan ze hier vinden: 1,Β 2, 3 , 4 , 5 , 6 , 7Β , 8Β , 9Β , 10Β , 11

10 gedachtes over “5 redenen waarom Gossip Girl geweldig is

Geef een reactie

