Mijn nieuwe ontdekking!

Hallo, vandaag ga ik met jullie mijn nieuwe ontdekking delen. Toen ik laatst bij het ontbijt door Instagram zat te scrollen, kwam ik bij een Amerikaanse webshop uit. Ze verkopen patches, die dingen die je vroeger op je kleding liet strijken voor de leuk of om een gat op te vullen. De webshop heet hipstapatch en verkoopt hippe patches. Toen ik dit zag werd ik meteen verliefd hierop, dus ik dacht ik deel het met jullie!

Het zijn dus patches, die je zo op je kleding, hoesje van je mobiel, alles kan plakken. Volgens de site kan je ze er ook weer afhalen. Je hoeft ze niet te naaien of strijken. Super handig dus!

Maar vooral hoe de patches eruit zien is zo schattig! Ook had ik meteen allemaal ideeen wat ik er zelf mee zou doen. Helaas is het een Amerikaanse webshop, wat betekent dat je vaak veel verzendkosten moet betalen en lang moet wachten op het pakketje. Ik heb er nog niks besteld, maar zo gaat het meestal met Amerikaanse webshops.

peel and stick patch, jean shorts, no sew patch, no iron patch, hipstpatch, mini patch, hipster, hipster patch, cherry patch, hamburger patch, ice cream patch, heart patch, hamsa patch, skull patch, yin yang patch, good vibes, peace sign patch, lips patch, donut patch

En dan nu mijn favorieten. Eigenlijk is de hele webshop mijn favoriet, maar dit zou mijn selectie zijn als ik er wat zou kopen. Als je op het plaatje klikt, kom je meteen bij de webshop uit.

Palm TreeCamera

Yin YangPineapple

Coffee CupDonut

Hippie Van

Nadat ik al mijn favorieten op een rijtje heb gezet kom ik er achter dat het er nog best wel veel zijn :p Ik vind vooral de camera, de donut en de coffee cup leuk.

Wat vind jij van deze patches? En wat zijn jouw favorieten? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

Alle afbeeldingen zijn niet van mij, maar van hipstapatch. Ik heb ze alleen gekopieerd. Dit is hun site: http://www.hipstapatch.com/

4 gedachtes over “Mijn nieuwe ontdekking!

Geef een reactie

