Wishlist Zomer/Herfst

My wishlist
Hallo, vandaag heb ik voor jullie mijn wishlist. Het is nog niet voor de herfst, het is een beetje tussen de zomer en de herfst in. In deze blogpost zal ik vertellen waarom ik deze items heb gekozen!

My wishlist

Ten eerste de rode croptop. Ik weet niet wat ik er zo geweldig aan vind, maar ik vind het er echt heel vrolijk uit zien. Daarna komt een zwart shirt met streepjes. Mijn streepjes obsessie leeft voort en ik mis na een bordeaux-rode en een blauwe met witte strepen, nog een zwart witte gestreept shirt. Ook vind ik een shirt met andere randen leuk. Hier heb ik een wit shirt met blauw toegevoegd.

En dan de lange tuinbroek. Mijn korte tuinbroek bevalt zo goed, dat ik nu ook heel graag de lange versie wil. Deze kan ik dan meer in de winter en herfst dragen!

Dan komt het spijkerrokje waar ik al zo lang op zoek naar ben. Toen ik in Amsterdam was, waren de rokjes steeds niet meer in mijn maat, maar ik hoop er toch echt nog een te scoren! Ook zou ik graag nog een skort willen, maar dan wel een zwarte. Hier kan ik dan meer op combineren, want ik heb er namelijk al een met bloemen. En dan nog een croptop van de H&M. Ik vind de kleuren echt heel leuk, lekker vrolijk!

Je kan alle items hier vinden:

Topshop white top
€17 – topshop.com

H M top
€11 – hm.com

H M blue crop top
€9,91 – hm.com

H M pink crop top
€28 – hm.com

Topshop jumpsuit
€82 – topshop.com

Abercrombie Fitch black mini skirt
€18 – abercrombie.com

H M blue skirt
€35 – hm.com
Dit waren de items die ik graag nog zou willen hebben. Wat vind jij ervan? En wat staat op dit moment op jouw wishlist? Laat een reactie achter!
Xoxo,
Lotte
3 gedachtes over “Wishlist Zomer/Herfst

Geef een reactie

