5x Kendall’s mooiste looks

Kendall

Hallo, vandaag heb ik voor jullie iets wat nog niet op mijn blog is verschenen, de 5 mooiste outfits van iemand waarvan ik haar kledingstijl helemaal geweldig vind. Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit de reality serie van Keeping up with the Kardashians gezien, maar ik weet wel dat Kendall echt een hele leuke kledingstijl heeft. Daarom vandaag 5 van de mooiste looks die ze heeft gedragen!

Al deze collages heb ik gemaakt met polyvore. Als je mij wil volgen, kan je hier klikken. Onder de foto’s staan de kledingstukken, als je ze zelf wil kopen. Helaas zijn de meeste items denk ik wel boven je budget ;), vooral de chique looks. Maar bij de casual looks zitten er wel wat meer betaalbare items tussen!

1.

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze look zo leuk! Het ruitjes pak vind ik echt geweldig. Wel heb ik in mijn collage in plaats van zwarte pumps, rode pumps gekozen. Dat vond ik veel leuker, het geeft de outfit een beetje kleur! Ik vind het geheel echt heel stijlvol, want ondanks dat ze heel weinig huid showt, ziet het er echt niet ouderwets uit!

Kendall Jenner

2.

Bij deze look vind ik dan wel de schoenen goed gekozen. Door de glimmende schoenen geeft ze een hele casual outfit een hele ander uitstraling! Ik had trouwens toen ik deze collage de precieze schoenen niet gevonden, maar de gympen die ik erbij heb gedaan vind ik eigenlijk misschien wel leuker erbij staan: witte plateaugympen van zilver.

Kendall Jenner

3.

Dit is een hele casual look. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar het ziet er weer super leuk uit, terwijl ze eigenlijk meer gat dan spijkerbroek draagt. Ik zou denk ik zelf toch wel iets anders kiezen als het warm is, maar het ziet er in ieder geval heel relaxt uit.

Get the Look : Kendall Jenner

4.

En dan een van de looks die je vast wel kent. Toen Kendall dit droeg naar Coachella, werd deze meteen overal gedeeld. Dit is niet zomaar, want het is gewoon een super leuke look! Het is echt heel erg boho-achtig, dus perfect voor een festival!

Kendall Jenner

5.

Bij deze look heeft ze ook hele gewone kleding aan (mom jeans en croptop) maar toch ziet het er heel leuk uit! Vooral weer met haar zilveren schoenen. Ik ben zelf nog niet heel erg fan van een mom jeans, maar hier staat het toch wel weer heel leuk.

Kendall Jenner
Dit waren dan weer alle looks! Welke vond jij het mooiste? En ben jij ook fan van haar style? Laat een reactie achter!
Xoxo,
Lotte
4 gedachtes over “5x Kendall’s mooiste looks

Geef een reactie

