Op vakantie!

bbeterIMG_4130

Hallo,

Op het moment dat jullie dit lezen ben ik bijna geland in Sicilië! Omdat de Wi-Fi daar waarschijnlijk niet top is en omdat we gaan rondtrekken( waardoor het niet handig is als ik mijn laptop meeneem) kan ik niet vanuit daar voor jullie schrijven. Daarom heb ik allemaal andere blogposts van tevoren geschreven, dus die zullen hier dan verschijnen! Ik zal dan niet altijd meteen jullie reacties lezen, maar ik zal ze dan later lezen!

Ik heb dan even een nieuw ‘schema’, ik zal namelijk op maandag en vrijdag schrijven. Dit zal tot en met 21 augustus duren.

Alvast heel veel leesplezier voor alle blogposts!

Xoxo,

Lotte

3 gedachtes over “Op vakantie!

Geef een reactie

