Amerikaanse Tijdschriften

beterIMG_4122

Hallo, vandaag heb ik voor jullie een blogpost over Amerikaanse tijdschriften. Ik heb namelijk al 2 jaar een abonnement op Seventeen, een Amerikaans blad. Vandaag zal ik laten zien waarom ik een Amerikaanse tijdschrift veel leuker vind dan de bladen voor tieners van Nederland.

beterIMG_4119

Je zal het misschien niet verwachten, maar een abonnement op een Amerikaans tijdschrift is meestal goedkoper. Ik ben veel minder geld kwijt, volgens mij rond de $30 (inclusief verzendkosten voor het hele jaar). Doordat het dollars zijn, is het uiteindelijke bedrag rond de 27 euro. Bladen in Nederland zijn veel duurder, meestal boven de 50 euro!

Amerika loopt meestal voor met trends en andere dingen. Daarom weet je dit ook eerder met een Amerikaans tijdschrift dan met een Nederlands tijdschrift. Vooral met mode en make-up in dit blad is dit zo.

beterIMG_4124

Wat ik vooral leuk vind aan Seventeen, is dat er heel veel mode in staat en ook fotoshoots. Zo is het net zoals de Elle en de Vogue, maar dan wel voor mijn leeftijd. Ook is het leuk te zien dat ze een hele andere kledingstijl hebben dan in Nederland. Hier haal ik dan weer inspiratie uit voor mijn eigen looks.

Leuke Amerikaanse tijdschriften:
– Seventeen
– Teen Vogue
– Elle
– Vogue
– Cosmopolitan

beterIMG_4120

Het enige minder aan Amerikaanse tijdschriften vind ik, dat er heel veel reclame in staat. In Amerika zijn ze sowieso van de reclame en dat kan je ook goed merken in de bladen.

Maar alles bij elkaar, vind ik Amerikaanse tijdschriften toch heel erg fijn om te lezen.

Heb jij wel eens buitenlandse tijdschriften gelezen of heb je ook een abonnement erop? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

12 gedachtes over “Amerikaanse Tijdschriften

    1. Ja, ik vind deze bladen echt veel leuker! Nadat ik op vakantie in Amerika was geweest had ik deze gekocht en toen kwam ik erachter dat ik er ook een abonnement op kon nemen. Echt een tip, want in andere boekhandels zijn ze veel duurder !

      Liked by 1 persoon

  1. Ik vind buitenlandse tijdschriften ook erg leuk! Teen Vogue kocht ik vroeger geregeld, tegenwoordig ga ik eerder voor de Britse Glamour. Het enige jammere aan buitenlandse tijdschriften vind ik de advertenties, ze hebben precies nóg meer advertenties dan wij. Maar verder vind ik ze wel heel leuk 😀

    Like

    1. Via de site, dan kan je alles invoeren zoals je adres etc. En dan kan je later uiteindelijk klikken op outside USA of zoiets. Ik weet het niet meer precies, maar daar staat het dan voor het buitenland 😊

      Like

Geef een reactie

