Mijn favoriete youtubers

euphoria.

Hallo, vandaag heb ik voor jullie mijn favoriete YouTubers. Ik kijk heel veel YouTube, dus ik dacht ik deel vandaag mijn favoriete YouTubers met jullie! . Lees verder om ze allemaal te zien!

Het zijn toevallig wel allemaal buitenlandse YouTubers, maar dat komt omdat ik Nederlandse YouTubers niet zo leuk vind om te kijken.


1. Zoella
Ik kijk altijd alle video’s van Zoe. Ze heeft echt een super leuke persoonlijkheid waardoor haar video’s ook heel leuk worden om naar te kijken. OokΒ vind ik dat ze een hele leuke kledingstijl heeft, waardoor haar hauls ook heel leuk zijn om te kijken.

laurdiy

2. Laurdiy
Laurdiy maakt, zoals haar naam ook zegt, veel diy filmpjes. Dit zijn niet de afgezaagde diy’s die elke youtuber doet, maar echt zelfbedachte goede diy’s. Ik houd heel erg van diy’s, dus daarom kijk ik al haar diy’s!

thatcherjoe

3.ThatcherJoe
Hij is het broertje van Zoella (Zoe) en hij heeft allemaal video’s waarvan je zelf moet lachen. Zo heb ik al bij een paar huilend van het lachen de video’s gekeken. Als je even wil lachen, kan ik zeker zijn video’s aanraden!

hayley williams

4. Hayley Williams
Dit is een veel minder bekende YouTuber dan de mensen hiervoor. Zij heeft ook een voornamelijk een echt goede diy channel. Heel vaak als ik deze video’s kijk, denk ik waarom ben ik hier niet opgekomen? Ze doet ook veel diy room decor, wat ik echt superleuk vind om te kijken!

caspar lee

5. Caspar Lee
Deze jongen woont samen met ThatcherJoe en hij heeft ook filmpjes om je te laten lachen. Vooral de prankwar tussen Joe en Caspar is super leuk om te bekijken!

Dit waren dan mijn favoriet YouTubers. Kijk jij vaak YouTube? En wie zijn jouw favorieten? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

De afbeeldingen zijn niet van mij, maar komen van de YouTube pagina van de YouTubers af. De eerste afbeelding is van WeHeartIt en kan je hier vinden.

4 gedachtes over “Mijn favoriete youtubers

Geef een reactie

