Mijn favoriete boeken

beterIMG_4114

Hallo, vandaag zal ik met jullie mijn favoriete boeken delen. Ik heb altijd al super veel gelezen, ik haalde vroeger altijd voor elke week 10 boeken (het maximum) en had ze dan aan het einde van de week weer uit. Dit ging uiteindelijk zo hard, dat ik na een tijdje alle boeken voor mijn leeftijd had gelezen. Nu dat ik op de middelbare school zit, lees ik niet meer zo veel, maar in de vakantie lees ik wel altijd weer veel. Daarom vandaag mijn favoriete boeken!

Hier zijn mijn favoriete boeken op een rijtje:

  • Girl Online – Zoe Sugg
  • Looking for Alaska – John Green
  • Hunger Games (alle boeken) – Suzanne Collins
  • The Fault in our Stars – John Green
  • De duivel draagt Prada & De wraak van Prada – Lauren Weisberger

Zoals je ziet lees ik Engels en Nederlands door elkaar. Ik vind meestal de Engelse boeken leuker om te lezen dan de vertaling, omdat ze echt zo zijn geschreven.

Wat zijn jouw favoriete boeken? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

4 gedachtes over “Mijn favoriete boeken

  1. Ik vind Girl Online ook echt zo’n leuk boek!
    Zelf lees ik altijd, ten alle tijden, in het Engels. Dit heeft veroorzaakt dat nu boeken in het Nederlands lezen voor mij echt heel moeizaam verloopt hahah!
    Momenteel is mijn favoriet de “Shatter Me” trilogie van Tahereh Mafi. Die zijn echt zooooo goed !!
    Op dit moment ben ik ben de “The Selection” trilogy aan het lezen, die zijn ook heel heel goed.
    Dus deze twee trilogies zijn zeker aanraders, moest je ze nog niet gelezen hebben.

    Xoxo

    Like

  2. I never promised you a rosegarden van Hannah Green, De moeder van David S en Het verrotte leven van Floortje Bloem van Yvonne Keuls, The catcher in the rye van J.D. Salinger en The picture of Dorian Gray van Oscar Wilde, dat zijn op dit moment mijn favorieten. Maar, dat verandert echt ontzettend vaak bij mij, maar op dit moment vind ik de klassiekers enzo heel leuk om te lezen.

    Like

Geef een reactie

