5 x Sincerely Jules’ mooiste outfit’s!

SincerelyJules

Hallo, vandaag heb ik na Kendall’s mooist looks nu ook Sincerely Jules’ mooiste looks voor jullie. Ik vind haar kledingstijl als blogger echt geweldig. Vooral haar relaxte style vind ik echt super leuk om te zien. Lees verder om alle looks te zien!

get the look: sincerely jules!

1. In deze look vind ik haar schoenen echt heel leuk ! Ze geven net wat extra kleur aan de outfit net zoals de tas. Dit is ook een look wat je naar school aan kan doen. Een zwarte skinny jeans, een grijze trui, een parka en je eigen statement schoenen.

Célfie

2. Sincerely Jules heeft ook haar eigen webshop. Daar is dit beroemde shirt vandaan, wat je vast wel kent. Ook deze look ziet er super leuk uit en kan je zelf ook creëren.

Sincerely Jules

3. Hoe kan je een toeristische trui fashionable dragen? Dat kan je hier zien! Vooral de beanie vind ik echt een leuk accent hier.

Sincerely Jules

4. Dit is een van mijn favoriete looks. Het is heel simpel, maar door zo’n statment skirt krijg je echt een hele andere look dan een heel saai rokje. Ik zou dit zelf ook zo aantrekken, maar dan misschien wel een ander kleur, anders lijk het net Koningsdag 🙂

Sincerely Jules

5. Ook bij deze look ziet het er weer super relaxt uit! Dat vind ik ook heel leuk om te zien, looks die er wel mooi uitzien maar toch heel comfortabel zijn.

Dit waren dan alle looks! Natuurlijk heeft ze nog meer geweldige looks, maar deze heb ik uitgekozen 🙂 Ken jij Sincerely Jules? En wat vind jij van haar looks? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

dddd

7 gedachtes over “5 x Sincerely Jules’ mooiste outfit’s!

Geef een reactie

