De mooiste foto’s van mijn vakantie!

beterIMG_4758

Hallo, vandaag heb ik voor jullie de mooiste foto’s van mijn vakantie. In Sicilië heb ik namelijk met mijn familie heel veel moois gezien, namelijk natuur, gebouwen en allemaal andere dingen. Als ik deze foto’s terug zie, mis ik het toch wel een beetje 🙂 Lees meer om alle foto’s te bekijken!

Ik zal eerst een beetje uitleg geven bij de foto’s. Sicilië is dus een eiland van Italië. Ik heb foto’s gemaakt met mij polaroid camera en met mijn spiegelreflexcamera. Waar ik mij best wel over verbaasde, was dat er veel palmbomen en cactussen in Sicilië waren. Ik ben vaker in Italië geweest, maar dat was daar helemaal niet! Ook zijn er veel opgravingen gedaan van oude (Griekse) theaters en tempels. Ik doe gymnasium, dus dat vond ik wel heel interessant om in het echt te zien. Maar omdat het dus een eiland is, was er veel strand en zee. Vooral de zee was heel mooi, blauw/turquoise achtig. Veel plezier bij het wegdromen van de foto’s 🙂

beterIMG_3014 beterIMG_4260 beterIMG_4296 beterIMG_4298 beterIMG_4325 beterIMG_4607 beterIMG_4572 beterIMG_4547 beterIMG_4546  beterIMG_4359 beterIMG_4633 beterIMG_4638beterIMG_4887beterIMG_4904 beterIMG_4968

Dit waren dan de mooiste foto’s van mijn vakantie! Vrijdag komt er nog een outfitpost van mijn vakantie aan. Wat vonden jullie van de foto’s? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

9 gedachtes over “De mooiste foto’s van mijn vakantie!

  1. Sicilië is prachtig, ik was er vorig jaar en het jaar daarvoor en als ik nu de foto’s zie, krijg ik terug zin om te gaan! Je hebt er ook alles: prachtige stranden, de Etna, leuke stadjes, antieke tempels, superlekker eten en fijne wijnen…(smachtend 😉 ) Zalig!

    Like

Geef een reactie

