Outfit – Sicilië

beterIMG_4536

Hallo, vandaag heb ik nog voor jullie een outfitpost van de vakantie. Terwijl ik dit nu typ zit ik in een lange spijkerbroek, maar op deze foto’s heb ik hele luchtige kleding aan. De warmte mis ik toch wel van Sicilië 🙂 Lees verder om alle details te zien!

Toen deze foto’s werden gemaakt, was het echt heel warm (rond de 36 graden). Daarom heb ik ook hele luchtige kleding aan, een dun broekje en een halter top. Met die warmte zijn zulke luchtige broekjes echt heel fijn! Toen ik dit broekje zag in Amsterdam bij de Brandy Melville zat ik toch wel een beetje te twijfelen, maar ik ben nu super blij dat ik hem wel heb meegenomen!

Al mijn kleding op een rijtje!

Broekje – Brandy Melville

Halter top – Brandy Melville

Schoenen – van een winkel in de 9 straatjes

Zonnebril – Ray-Ban

beterIMG_4532

beterIMG_4530

beterIMG_4536

Dit was dan een outfit van mijn vakantie! Wat vind jij ervan? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

5 gedachtes over “Outfit – Sicilië

Geef een reactie

